«پلی‌پاد تی‌وی» رسانه کنسول ابری پلی‌پاد برای گیمرها

شامل اخبار، مقالات و آموزش دنیای بازی‌های ویدیویی

پلتفرم «پلی‌پاد» همزمان با ارائه بستر لازم برای تجربه بازی‌های ویدیویی بدون نیاز به خرید سخت‌افزار و تجهیزات مرتبط، بستری برای اطلاع‌رسانی و انتشار اطلاعات دنیای گیم راه‌اندازی کرده که با نام «پلی‌پاد تی‌وی» شناخته می‌شود.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، رسانه tv.playpod.ir در واقع ادامه مسیر «پلی‌مگ» است که با چهره‌ای جدید، محتوای چندرسانه‌ای را نیز شامل شده و به اطلاعات مرتبط با کنسول ابری پلی‌پاد می‌پردازد.

به این ترتیب که اخبار و مقالات دنیای بازی‌های ویدیویی نه تنها به صورت محتوای متنی، بلکه به صورت ویدیو و انیمیشن و در قالب یک شبکه چندرسانه‌ای اطلاع‌رسانی فعالیت خواهد کرد.

پلی‌پاد تی‌وی شامل بخش‌های گوناگونی از جمله اخبار، اطلاعات مجموعه بازی‌های ابری، نقد و بررسی بازی‌های جدید و پلی‌پادی، اخبار جهان تکنولوژی و آموزش کار با پلی‌پاد می‌شود.

در بخش اخبار پلی‌پاد تی‌وی به صورت متنی و ویدیویی به اتفاقات دنیای گسترده و بزرگ بازی‌های کامپیوتر، کنسول‌های گیمینگ و روند توسعه پلتفرم‌های ابری برای استریم محتوا و بازی‌های پلی‌پادی پرداخته می‌شود.

علاوه بر این به شکل مفصل بازی‌های جدید و عناوینی که به صورت منظم به لیست کتابخانه پلی‌پاد اضافه می‌شوند مورد بررسی و نقد قرار گرفته و فراز و نشیب صنعت گیم و تاثیر شیوع ویروس کرونا و کمبود تراشه‌های پردازنده بر آنها تحلیل می‌شود.

کاربران پلی‌پاد و به طور کل گیمرهای ایرانی می‌توانند با مراجعه به آدرس وب‌سایت tv.playpod.ir از آخرین اخبار و اطلاعات صنعت بازی‌های ویدیویی و همچنین به‌روزرسانی‌های کنسول ابری پلی‌پاد باخبر شوند.

گفتنی است پلی‌پاد محلی برای استریم بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آید که به عنوان یک کنسول آنلاین و مجازی فعالیت می‌کند. به این شکل که کاربر بدون نیاز به تهیه سخت‌افزار گران‌قیمت و یا در اختیار داشتن تجهیزاتی خاص، می‌تواند بازی‌های مورد نظرش را تنها از طریق اینترنت و روی کامپیوتر یا موبایل تجربه کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.