تجربه برترین بازی The Game Awards در پلی‌پاد

از کریتوس تا لاک‌پشت‌های نینجا

کنسول ابری پلی‌پاد همچنان در مسیر گسترش عناوین قابل بازی خود قدم بر‌می‌دارد و طی روزهای اخیر چهار بازی مشهور و بزرگ که برخی از آنان برترین‌های صنعت گیم هستند را به کتابخانه خود افزوده است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، سه بازی God of War و Alan Wake Remastered و TMNT Shredder’s Revenge در لیست عناوین قابل استریم پلی‌پاد قرار گرفته است.

بازی Alan Wake محصولی در سبک ترس و اکشن ماجراجویی است که توسط شرکت فنلاندی سازنده مکس‌پین یعنی Remedy ساخته شده و استودیو مایکروسافت آن را منتشر کرده است. این بازی در سال ۲۰۱۰ برای ایکس‌باکس منتشر شد و با استقبال بی‌نظیری روبرو شد و انواعی از جوایز را ازآن خود کرد.

نسخه بازسازی‌شده با گرافیک جدید آن تحت عنوان Remastered چند ماه پیش برای کنسول‌های نسل جدید و کامپیوتر روانه بازار شد و حالا در پلی‌پاد نیز به صورت کاملا آنلاین قابل بازی است.

بازی TMNT Shredder’s Revenge نیز یکی از عناوین سبک ماجراجویی و چندنفره از مجموعه لاکپشت‌های نینجا است که سال گذشته منتشر شد و به لیست بازی‌های پلی‌پاد افزوده شده است.

اما بازی شاخص و قابل‌توجه این مجموعه God of War است که از برترین عناوین سال ۲۰۱۸ میلادی به‌شمار می‌آید و در مراسم بهترین عناوین سال (The Game Awards) برنده جایزه اول شد.

بازی God of War در واقع نسخه شروع مجدد (ریبوت) این سری از بازی‌هاست که به‌صورت اختصاصی برای کنسول پلی‌استیشن منتشر شد و اخیرا در دسترس کاربران کامپیوتر و همچنین کنسول ابری پلی‌پاد نیز قرار گرفته است.

به لطف پلتفرم پلی‌پاد، تمام بازی‌های یاد شده بدون نیاز به خرید کنسول خانگی و یا تهیه کامپیوتر قدرتمند که هر دو گران‌قیمت هستند، تنها با در اختیار داشتن اینترنت مناسب قابل بازی هستند.

تنها کافی است از طریق وب‌سایت پلی‌پاد یا اپلیکیشن‌های اندروید و ویندوز پلی‌پاد وارد حساب کاربری سرزمین هوشمند پاد خود شده و ماجراجویی خود را آغاز کنید.

گفتنی است پلتفرم پلی‌پاد در حقیقت محلی برای استریم بازی‌های ویدئویی به شمار می‌آید که به عنوان یک کنسول آنلاین و مجازی فعالیت می‌کند. به این شکل که کاربر بدون نیاز به تهیه سخت افزار گران قیمت و یا در اختیار داشتن تجهیزاتی خاص، می‌تواند بازی‌های مورد نظرش را تنها از طریق اینترنت و روی کامپیوتر یا موبایل تجربه کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.