امکان درخواست صدور کارت المثنی در نسخه جدید ویپاد

ترابانک پاسارگاد، آفریده شده بر بستر سرزمین هوشمند پاد

درخواست صدور کارت المثنی در جدیدترین نسخه ویپاد فراهم شد و کاربران ویپاد می‌توانند با به‌روزرسانی برنامه خود از این امکان استفاده کنند.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، نسخه جدید اپلیکیشن ویپاد منتشر شده و ضمن ارائه امکانات و قابلیت‌های جدید، رابط کاربری و عملیات‌های بانکی نیز در نسخه جدید بهبود پیدا کرده است.

یکی از مهم‌ترین امکانات جدید این نسخه، درخواست صدور کارت المثنی است؛ به کمک این قابلیت، کاربرانی که به دلیل مفقودی یا سرقت کارت بانکی، به کارت بانکی قبلی خود دسترسی ندارند، می‌توانند از طریق نسخه جدید برنامه ویپاد، بعد از مسدودسازی کارت، نسبت به درخواست صدور کارت المثنی اقدام نمایند. کارت جدید، پس از انجام فرآیندهای لازم بانکی، مجددا صادر و برای کاربر ارسال خواهد شد.

اما در سایر بخش‌ها، روند افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد در ویپاد نیز تسهیل شده و همچنین نحوه و سرعت ارتباط با پشتیبانی برای طرح سوالات و دریافت راهنمایی، بهبود یافته است.

علاوه بر این، ظاهر و رابط کاربری صفحه اصلی برنامه نیز بهینه شده و اغلب مشکلات کوچکی که توسط کاربران گزارش شده بودند، برطرف شده‌اند.

جدیدترین نسخه اپلیکیشن ویپاد، از طریق کافه‌بازار و مایکت برای اندروید، سیب‌اپ، سیبچه و سیب‌ایرانی برای iOS و سایت ویپاد در دسترس است.

گفتنی است با ویپاد، ترابانک پاسارگاد، می‌توانید به آسانی و تنها با صرف زمانی اندک و به ‏‌شکلی کاملا آنلاین، نسبت به افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد اقدام نموده و پس از آن، از تمام خدمات بانکی این اپلیکیشن نظیر انتقال وجه، دریافت کارت فیزیکی، دریافت تسهیلات خرد بانکی بدون ضامن و وثیقه و صرفا مبتنی بر اعتبارسنجی آنلاین، دریافت کارت هدیه مجازی و … بهره‌مند شوید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.