«زیپاد» محصول جدید بانک پاسارگاد رونمایی شد

زی‌کارت، کارت اختصاصی برای کودکان

بانک پاسارگاد در راستای بهبود خدمات‌رسانی الکترونیک و ایجاد دسترسی راحت‌تر برای خانواده‌ها از جدیدترین محصول خودش به نام «زیپاد» رونمایی کرد. این محصول با هدف ایجاد دسترسی آسان، ارائه‌دهنده یکی از متمایزترین خدمات بانکی آنلاین به کودکان و نوجوانان است. زیپاد با ارائه امکانات مختلف امکان ایجاد حساب دیجیتال پاسارگاد برای کودکان و نوجوانان و نظارت والدین بر آن‌ها را فراهم می‌کند.

استفاده از اپلیکیشن زیپاد برای کودکان تجربه‌ای از استقلال مالی است و در عین حال امکان کنترل و نظارت بر حساب دیجیتال را برای والدین فراهم می‌کند تا به‌راحتی به تراکنش‌های مالی، نحوه خرج‌کردن و میزان پس‌انداز کودک دسترسی مستقیم داشته باشند.

آشنایی بیشتر با ویژگی‌های اپلیکیشن منحصربه‌فرد زیپاد

اپلیکیشن زیپاد با داشتن خدمات بسیار متنوع برای والدین، بهترین انتخاب برای ایجاد حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد است. این اپلیکیشن که به‌صورت اختصاصی توسط شهر هوشمند کیدزی طراحی و ارائه شده است، بستری برای ایجاد حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد توسط والدین است. خدمات متنوع این پلتفرم مجازی در راستای ایجاد سواد مالی برای والدین و کودکان طراحی شده است از جمله این خدمات متنوع می‌توان به کیف پول الکترونیکی، قلک دیجیتال، کارت بانکی مخصوص کودک و نوجوان(زی‌کارت) و ارائه تسهیلات و خدمات مالی و بانکی ویژه کودک و نوجوان اشاره کرد.

توسعه فرهنگ سواد مالی از طریق امکانات زیپاد

فرهنگ‌سازی در زمینه سواد مالی برای کودکان و نوجوانان یکی از اهداف مهم بانک پاسارگاد برای ایجاد و ارائه اپلیکیشن زیپاد بوده است. ویژگی‌های متنوع و جدید این اپلیکیشن آن را از سایر خدمات بانکی مجزا می‌کند زیرا این پلتفرم به‌طور اختصاصی در جهت آموزش سواد مالی به کودکان طراحی شده است. زیپاد با روش‌هایی جذاب و فوق‌العاده مفاهیم پس‌انداز، خرج کردن و مدیریت مالی را به خوبی آموزش می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به قلک و تسهیلات مالی و بانکی ارائه شده توسط زیپاد اشاره کرد.

زی‌کارت، کارت اختصاصی برای کودکان

زی‌کارت، کارت بانکی بسیار جذاب با طراحی اختصاصی برای کودکان و نوجوانان است که نیازهای معمولی کودکان را در زمینه مالی مرتفع می‌کند. زی‌کارت ابزاری مناسب جهت برداشت وجه در کلیه دستگاه‌های خودپرداز(ATM) است. همچنین این کارت جهت خرید حضوری در فروشگاه‌ها و مراکز خرید و همچنین انجام خریدهای اینترنتی و آنلاین قابل استفاده است.

قلک دیجیتال، روشی جدید برای پس‌انداز

قلک دیجیتال از دیگر روش‌های نوین بانک پاسارگاد است که با هدف آموزش فرهنگ پس‌انداز مخصوص کودکان و نوجوانان ایجاد شده است. قلک دیجیتال این امکان را برای والدین و کودک فراهم می‌کند تا با هدف‌گذاری خاص و برنامه‌ریزی بتوانند پس‌انداز کردن را به یک فعالیت هدفمند و لذت‌بخش تبدیل کنند. این سرویس بانکی به کودک امکان ذخیره ماهانه می‌دهد و کودک تنها می‌تواند با اجازه والدین این قلک مجازی را بشکند و از آن برداشت کند.

نحوه ایجاد حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد از طریق اپلیکیشن زیپاد

برای ایجاد حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد فقط کافی است اپلیکیشن زیپاد را از طریق این لینک دانلود کرده و در آن با ایجاد حساب کاربری، ثبت‌نام کودک خود را تکمیل کنید. تمامی مراحل ثبت‌نام و احراز هویت بدون نیاز به حضور در شعبات بانک و به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و پس از ایجاد حساب، والدین می‌توانند در هر لحظه از شبانه‌روز و از هر نقطه با اپلیکیشن زیپاد از خدمات و امکانات متنوع این اپلیکیشن استفاده کنند.

10 دیدگاه‌ها
  1. رحمت اله محمدي
    رحمت اله محمدي می‌گوید

    سلام بهتره در این صفحه که برای معرفی زیپاد هست لینک دسترسی جهت دانلود برنامه نیز قرار داده شود

    1. ICpodAdmin@4264
      ICpodAdmin@4264 می‌گوید

      سلام، دوست عزیز لینک دانلود زیپاد در متن خبر درج شده است.

  2. بهار می‌گوید

    سلام من میخوام ببینم رمزش چیه ولی هر کاری کردم نشد

    1. ICpodAdmin@4264
      ICpodAdmin@4264 می‌گوید

      سلام، لطفا بیشتر توضیح می‌دید که رمز چه چیزی رو نیاز دارید.

  3. محسن می‌گوید

    سلام .میشه بگید که کی زی کارت چاپ میشود

    1. ICpodAdmin@4264
      ICpodAdmin@4264 می‌گوید

      درود، پس از افتتاح حساب توسط والدین در اپلیکیشن زیپاد، کارت صادر و ارسال خواهد شد.

  4. معصومه نیک نفس می‌گوید

    با سلام چرا هدیه افتتاح حساب برای کارت فرزند من واریز نشد.کد معرف و چجوری وارد کنم

    1. ICpodAdmin@4264
      ICpodAdmin@4264 می‌گوید

      سلام، وقت بخیر
      لطفا با پشتیبانی زیپاد تماس بگیرید.
      تلفن: ٠۵۱۹۱٠۳۳٠٠٠

  5. محیا می‌گوید

    سلام کارت چند وقته به دستمون میرسه ما الان یک هفته هست ثبت نام کردیم اما کارت نیومد !

    1. ICpodAdmin@4264
      ICpodAdmin@4264 می‌گوید

      سلام، وقت بخیر لطفا با پشتیبانی زیپاد تماس بگیرید. تلفن: ٠۵۱۹۱٠۳۳٠٠٠

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.