محتوای پادباکس را با هر پلتفرمی که دوست دارید تماشا کنید

نسخه وب‌اپلیکیشن پادباکس‌پلاس از راه رسید

محتوای پلتفرم پادباکس دیگر مختص کاربرانی که موبایل‌های اندرویدی دارند یا دستگاه سخت‌افزاری پادباکس را خریداری کرده‌اند نیست؛ حالا تمام کسانی که به هر نحوی از مرورگر استفاده می‌کنند، می‌توانند وارد نسخه وب‌اپلیکیشن پادباکس‌پلاس شده و از خدمات و سرویس‌های آن بهره‌مند شوند.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، اکنون با راه‌اندازی نسخه وب‌اپلیکیشن پادباکس‌پلاس، این پلتفرم علاوه بر سیستم‌های ویندوزی یا موبایل‌های آیفون (iOS)، روی مرورگرها نیز در دسترس قرار گرفته است.

این نسخه در فاز اول، تمام محتوای تصویری پادباکس شامل فیلم و سریال و پخش زنده شبکه‌های تلویزیونی را به‌طور جامع ارائه می‌کند و به مرور تمامی خدماتی که از طریق اپلیکیشن اندرویدی پادباکس پلاس ارائه می‌شود را در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

گفتنی است آرشیو جامع فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی به صورت زیرنویس یا دوبله، امکان پخش زنده شبکه‌های تلویزیون، آرشیو کتاب‌های صوتی و پادکست‌های فارسی، دسترسی به صدها آلبوم موسیقی، و … تنها بخشی از امکانات موجود در پادباکس‌پلاس هستند.

کاربران دستگاه‌های اندرویدی می‌توانند از طریق کافه‌بازار یا مایکت، اپلیکیشن پادباکس‌پلاس را دانلود کرده و به سرویس‌های یاد شده در محیط سازگار با تلویزیون‌ها و نمایشگرهای سایز بزرگ نیز دسترسی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.