مسابقه و لیگ در نسخه جدید اپلیکیشن «همبازی»

نسخه جدید محصول کیدزی منتشر شد

جدیدترین نسخه از اپلیکیشن «همبازی» از راه رسیده و تغییرات مثبتی در جهت استفاده ساده‌تر کودکان و نوجوانان در آن ایجاد شده و امکانات تازه‌ و هیجان‌انگیزی هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، شهر هوشمند کیدزی با توجه به نیازسنجی مخاطب و بررسی‌های انجام شده، به‌روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن همبازی منتشر کرده تا فضایی شادتر و دسترسی راحت‌تری را برای کاربران کودک ایجاد کند.

در این نسخه کاربران می‌توانند در قالب بازی‌های لیگ و مسابقه با شرکت‌کنندگان دیگر به رقابت بپردازند و در صورت کسب امتیاز کافی در لیست سه برنده اول قرار بگیرند تا همراه با اسم و عکس به دیگر کاربران معرفی شوند.

علاوه بر این تغییرات دیگری در قسمت چت و گفت‌وگوی آنلاین ایجاد شده تا کاربران بتوانند در عین رقابتی کنترل‌شده در لیگ، با سایر شرکت‌کنندگان در مسابقات همبازی صحبت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت کیدزی یا پلتفرم کافه‌بازار، اپلیکیشن اندرویدی خود را به‌روزرسانی کرده و نسخه جدید همبازی را دریافت نمایند.

گفتنی است اپلیکیشن همبازی با فضایی کودکانه، امکانات متنوعی مانند بازی آنلاین، اتاق گفتگو، مسابقه و لیگ را بدون نیاز به ثبت‌نام و کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این پلتفرم تلاش دارد با تمرکز بر ارائه محتوای سالم و مناسب کودکان و نوجوانان، علاوه بر سرگرم کردن آن‌ها، به رشد و پرورش مهارت‌های فکری آنان نیز توجه کند. شهر هوشمند کیدزی با هدف ایجاد فضایی امن، سالم و توجه به ویژگی‌های روانشناختی توسعه می‌یابد و اپلیکیشن مورد بحث بیش از صد بازی متنوع و ایمن را پیش روی فرزندان خانواده‌ها قرار می‌دهد.

از دیگر محصولات شهر امن و هوشمند کودکان کیدزی می‌توان به اپلیکیشن‌های «ویدزی – پلتفرم جامع انیمیشن کودکان» و «پرنده – اپلیکیشن قصه و کتاب صوتی کودکان» اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.