امضای تفاهم‌نامه همکاری علیرضا قربانی و پی‌پاد

حمایت از ۶ قطعه موسیقی

در ادامه فعالیت‌های فرهنگی پلتفرم پی‌پاد و شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، طی امضای تفاهم‌نامه‌ای با علیرضا قربانی، خواننده مطرح کشور، از ۶ قطعه موسیقی حمایت خواهد شد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، همانند گذشته و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و با هدف حمایت از موسیقی ایرانی، اپلیکیشن پی‌پاد و شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد طی قراردادی، مفتخر به حمایت از شش قطعه تک‌آهنگ از استاد علیرضا قربانی شد.

این ترانه‌ها به صورت رایگان و با حمایت پی‌پاد و تلویزیون اینترنتی آرپا منتشر خواهد شد و از طریق پلتفرم‌های مختلف از جمله آرپا، در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

در جریان آئین امضای تفاهم‌نامه، مسیح مشهدی تفرشی مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک پاساپی‌پاد رگاد، ضمن تشریح اهداف و فعالیت‌های توسعه‌ای مجموعه، بر اهمیت همکاری بخش‌های اقتصادی و فرهنگی تاکید کرد و گفت: «ما در این گروه سعی داریم با انجام مجموعه‌ای از انتخاب‌های حرفه‌ای و درست علاوه بر ایفای مسئولیت‌های حرفه‌ای خود، نقشی هم در حمایت‌های فرهنگی و هنری غنی این سرزمین داشته باشیم و در همین راستا حوزه موسیقی را به‌عنوان یکی از بخش‌های مهم فرهنگی در دستور کار قرار داده‌ایم».

علیرضا قربانی در ادامه جلسه ضمن آرزوی پیشرفت و توسعه و دستیابی به اهداف توسط پلتفرم پی‌پاد و تلویزیون اینترنتی آرپا و بهبودی در ایجاد بستر مناسب برای انتشار آثار هنرمندان، از امضای این قرارداد ابراز خرسندی کرد.

ناگفته نماند تلویزیون اینترنتی آرپا که تنها از طریق اپلیکیشن پی‌پاد قابل تماشاست، خدمتی متمایز از شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد و سرزمین هوشمند پاد به شمار می‌آید که با هدف تعامل موثر با کاربران پی‌پاد راه‌اندازی شده است.

گفتنی است پی‌پاد اپلیکیشنی کاربردی در حوزه فین‌تک به شمار می‌آید که از طریق آن می‌توان اموری مانند کارت به کارت، خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت کرایه تاکسی، مدیریت و فروش سهام عدالت، خرید بلیت قطار بین شهری، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، پرداخت قبوض و … را انجام داد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.