درخشش ویپاد، پی‌پاد و آوند در ششمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی

نوآوری با سرزمین هوشمند پاد

روز گذشته «ششمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی» به پایان رسید و اپلیکیشن‌های «ویپاد» و «پی‌پاد» و سامانه خدمات رفاهی «آوند» به نمایندگی از سرزمین هوشمند پاد و بانک پاسارگاد، به عنوان محصولات نوآور برتر ایرانی شناخته شدند.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، دبیرخانه جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی پس از بررسی و انجام ممیزی محصولات توسعه‌یافته توسط بانک و گروه پاسارگاد و سرزمین هوشمند پاد، هر سه محصول فوق را به عنوان محصول نوآور و برتر معرفی کرد.

 

در این جشنواره که در ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ با کوشش دفتر توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌های صنعتی شریف (تکنوشریف) در محل دانشگاه صنعتی شریف تهران، و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری ایران برگزار شد، بیش از ۱۰۰ طرح و محصول نوآور در چهار بخش نوآوری در محصول، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرآیند و نوآوری در کسب‌وکار مورد پایش و بررسی قرار گرفتند.

از این بین ۲۸ محصول به عنوان طرح برتر سال معرفی شدند که سهم سرزمین هوشمند پاد و بانک پاسارگاد در آن، سه محصول بود که به نوبه خود رکوردی قابل توجه به شمار می‌آید.

به همین ترتیب اکوسیستم پاد برای سه خدمت و محصول خود یعنی «ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد» به عنوان بانک دیجیتالی که خدماتی چون افتتاح حساب دیجیتال، اعتبار دیجیتال، خدمات مالی اجتماعی و ویدئو‌ بانکینگ را ارائه می‌دهد، اپلیکیشن «پی‌پاد» به عنوان بستر آنلاین خدمات شهروندی و مالی، و سامانه خدمات رفاهی آوند، موفق به دریافت لوح زرین و تقدیرنامه شد.

شایان ذکر است در حاشیه این رویداد دکتر خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور که از مهمانان و سخنرانان جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی بود، از غرفه بانک پاسارگاد بازدید کرده و ضمن گفت‌وگو با مدیران بانک پاسارگاد در محل غرفه، با محصولات برگزیده سرزمین هوشمند پاد آشنا شد.

گفتنی است هدف از برگزاری ششمین دوره جشنواره نوآوری برتر ایرانی شناسایی، ممیزی و انتخاب برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی در سال اخیر اعلام شده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.