جشنواره پاییزی «پادمارت» تا پایان آذر ماه

۳۰ فروشگاه رایگان برای ۳۰ نفر

پلتفرم فروشگاه‌ساز سرزمین هوشمند پاد یعنی محصول «پادمارت» در راستای گسترش فعالیت و بازه خدمات‌رسانی، جشنواره‌ای ویژه فصل پاییز تدارک دیده و تا پایان آذر ماه سال ۱۴۰۰ سرویس‌های به خصوصی را به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، پادمارت کمپین ویژه‌ای برای کسانی که کسب‌وکاری در اینستاگرام دارند و می‌خواهند برای جذب مشتری بیشتر فروشگاه اختصاصی خود را داشته باشند به راه انداخته است.

مطالب مرتبط

به این ترتیب که تا پایان آذر ماه، ۳۰ نفر اولی که در این پلتفرم ثبت نام کرده و اولین فروشگاه خود را بسازند، نیازی نیست هیچ هزینه‌ای برای خدمات فروشگاه‌ساز پرداخت کنند. در واقع ۳۰ نفر اول می‌توانند فروشگاه خود را رایگان طراحی کنند.

برای این منظور کافی است علاقه‌مندان عدد ۱ را زیر پست مربوطه در صفحه شبکه اجتماعی پادمارت نوشته تا از طرف پلتفرم با آنها تماس گرفته شود، یا از طریق سایت ثبت نام کنند. علاوه بر این متقاضیان می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۸۹۵۱۴۲۱۷ تماس گرفته و درخواست خود را اعلام کنند.

فرآیند ثبت نام در سایت پادمارت ساده است و فقط چند دقیقه زمان می‌برد. پس از آن کاربر می‌تواند به سلیقه خود محتوا را تکمیل کرده و تنظیمات وب‌سایت را به صورت بهینه وارد کنند.

نرم‌افزار فروشگاه‌ساز در دنیای تجارت الکترونیک امروزی ابزاری است که همه فرآیندهای تهیه و ساخت یک فروشگاه آنلاین از طریق آن انجام می‌شود.

به این معنا که کسب‌وکار نیاز نخواهد داشت برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین، تمام الزامات و اجزای مختلف وبسایت را به صورت دستی توسعه داده و طراحی کند. در عوض با استفاده از فروشگاه‌سازهای آماده به راحتی تجارت اینترنتی خودش را کلید زده و صرفا آن را شخصی‌سازی کند.

از ویژگی‌های پادمارت می‌توان به سهولت راه اندازی و مدیریت فروشگاه، قالب‌های اختصاصی طراحی شده ، متصل به سرویس حمل‌ونقل هوشمند پادرو، مدیریت آسان سفارشات و نظرات مشتریان، جستجوی هوشمند و تعریف انواع کد تخفیف اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.