مرحله دوم سرمایه گذاری فناپ در پادرو

به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان

روز گذشته رویدادی آنلاین جهت اعلام سرمایه‌گذاری جدید هلدینگ فناپ در پلتفرم پادرو برگزار شد و «پشوتن پورپزشک» از تزریق مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان به عنوان سرمایه خبر داد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد (IC)، مدیرعامل پادرو رسما اعلام کرد که این پلتفرم حوزه لجستیک در سرزمین هوشمند پاد موفق به جذب دومین مرحله از سرمایه گذاری خود از سوی هلدینگ فناپ شده است.

در رویداد مورد بحث «کیوان جامه بزرگ» معاون توسعه راهبردی و امور شرکت‌های فناپ با اشاره به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاری فناپ در پادرو گفت: «این رقم در قالب افزایش سرمایه در پادرو سرمایه گذاری شده است».

جامه بزرگ با اشاره به رویکرد توسعه‌ای پادرو به عنوان یکی از ایده‌های قابل توجه در حوزه سبک زندگی و یکپارچه‌سازی زیرساخت تجارت اجتماعی، فناپ را علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری روی ایده و تیم پادرو دانست.

در بخش دیگری از این رویداد پورپزشک مدیر پادرو در رابطه با برنامه‌های پلتفرم برای سال ۱۴۰۰ تاکید کرد که پادرو به اولین زیرساخت جامع B2B2C برای ارائه خدمات به تمام کسب و کارها و فعالان حوزه تجارت شبکه‌های اجتماعی تبدیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: «زیرساخت‌های مورد نیاز تجارت اجتماعی مانند پرداخت، مدیریت مشتریان، پردازش فروش و ارسال سفارشات را برای فعالان این حوزه فراهم می‌کنیم».

اما پیرامون ماهیت تمرکز پادرو بر تجارت شبکه‌های اجتماعی، پورپزشک توضیح داد:«برآوردها نشان می‌دهد روزانه حدود هفتصد هزار تراکنش خرید و فروش با ارزش بیش از چهل هزار میلیارد تومان در شبکه‌های اجتماعی ایران در جریان است».

«این حجم از مبادله بسیار قابل توجه است و در عین حال خدمات مناسبی برای آنها فراهم نیست. بنابراین پادرو با ورود به بازار بکر و جدید تجارت اجتماعی، ضمن ایجاد ارزش افزوده و تکمیل زنجیره ارزش موجود، به توسعه و رشد این بازار اینترنتی کمک می‌کند».

«محمود کریمی» رئیس هیئت مدیره پادرو که نیز در این رویداد حضور داشت اضافه نمود:« با توجه به رشدی که تجارت مورد بحث دارد، امیدواریم پادرو طی سه الی پنج سال آینده به بازگشت سرمایه برسد».

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.