آوند

آوند

آوند، راهکار مدرن شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد برای ارائه خدمات رفاهیِ گروهی و سازمانی مبتنی بر کیف پول آنلاین با بهترین قیمت و کیفیت است. با استفاده از خدمات آوند، سازمان می‌تواند بودجه رفاهی کارکنان خود را به صورت هدفمند در اصناف مختلف توزیع و هزینه نماید؛ به صورتی که کارکنان بتوانند تمامی خریدهای خود را از طریق شبکه گسترده‌ای از پذیرندگان اینترنتی و حضوری آوند به صورت عمدتا تخفیف دار انجام دهند.

با هدف افزایش قدرت خرید اعضای شبکه آوند و بر اساس آمارهای رسمی کشور، اصناف فعال در سامانه آوند به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که بیش از ۶۴ درصد از سبد خرید اعضای آوند را شامل شوند.
در این سامانه خدمات مرتبط با کالاهای تندمصرف، پوشاک، تفریح و گردشگری، ورزشی، حمل و نقل، کالای بادوام، خدمات درمانی زیبایی و سلامت، رستوران و کافی شاپ و خدمات آموزشی ارائه می‌شود.

کارت تخفیف واقعی

واقعی بودن پیشنهادات ویژه و تخفیف‌ها، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شبکه تخفیف به حساب می‌آید. نظارت دقیق شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد بر عملکرد پذیرندگان آوندی، به کاربران کیف پول آوند این اطمینان را میدهد که پولی که در ازای هر خرید به کیف پولشان برمیگردد واقعا تخفیف بوده است نه پولی که به مبلغ اصلی اضافه شده بوده.

مشتری بیشتر – فروش بیشتر – سود بیشتر 

یکی از مهم‌ترین اهداف آوند هدایت سودآور و برنامه‌ریزی شده مشتریان به سمت فروشگاه‌های آوندی است که از بین تعداد زیادی فروشگاه و با دقت زیاد انتخاب شده‌اند. آوند را مشتری را ضمانت می‌کند و فروشنده کیفیت را؛ و نتیجه این فرمول مشتری بیشتر، فروش بیشتر و سود بیشتر برای پذیرنده است.

کارمندان راضی

در آوند با چند کلیک ساده، افراد سازمان آوندی خواهند شد و سازمان می تواند کیف پول آن ها را برای خرج در اصناف مختلف به سادگی شارژ نموده و بر نحوه خرج شدن بودجه رفاهی سازمان خود نظارت کند. تنوع خدمات و روش‌های پرداخت و در دسترس و ساده بودن خدمات آوند، رضایت بیشتر کارکنان سازمان را از خدمات ارائه شده در پی خواهد داشت.