نسخه جدید بستر سرویسدهی و فروش API یا Service Call پلتفرم مرکزی پاد با بسیاری از قابلیتهای جدید و بهبودهایی که هر کدام در پروژههای مختلف کارآمد و یاریرسان خواهند بود، منتشر شد.
به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد (IC)، به نقل از احسان مشیر مدیر تیم امنیت پلتفرم مرکزی سرزمین هوشمند پاد، بهبودها و قابلیتهای اضافه شده به این سرویس عبارتند از:
- ایجاد Call Back و Tracker در Service Call
- جداسازی امکان جستجوی Service Call از Core
- ایجاد امکان اعتبارسنجی در سرویسهای Call Back
- رفع پیغام خطا در استفاده از سرویس Confirm Service Call SMS
- بهبود در سرویس کانفرم Service Call
- اضافه شدن مکانیزم Postprocess و Preprocess در Service Call (امکانات این بخش به مرور در پلتفرم Service Call تکمیل خواهد شد)
- امکان فعال شدن و نوشتن اسکریپت برای پارامترهای Service Call و تغییرات در پاسخگویی سرویسها برای کسب و کار
- حذف پارامترهای SC از سواگر
- بهبود کوئری و زیرساخت سرویس Get Service Call Url
- آپشنال کردن سرویسهای SOAP بدون پارامتر
- رفع محدودیت ویرایش سرویسهای طرحی
- رفع مشکل جستجو متنی در سرویس My Service Call List
- مهاجرت دیتای نسخههای Service Call
- امکان درج نسخه برای Service Call به صورت Point Base
- بهبود سرویسهای مدیریت Service Call
- امکان تعیین ارسال / عدم ارسال پیامک تخفیف برای مالک سرویس در تعریف Service Call
- امکان دریافت لیست سرویسهایی که غیرفعال شدهاند
- قابلیت ارسال پارامتر در قسمت Header درخواست Soap
- رفع مشکل فراخوانی Service Call های اکسس توکنی رایگان و پولی
هر کسب و کاری ممکن است وب سرویسی تولید کند که کسب و کارهای دیگر برای تکمیل خدمات خود به این وب سرویس احتیاج داشته باشند. به این ترتیب یک پلتفرم و سرویس رابط نیاز است تا این دو را به یکدیگر متصل کند.
بستر سرویسدهی و فروش API یا Service Call راهکار سرزمین هوشمند پاد است که توسط پلتفرم مرکزی پاد ارائه میشود و از این طریق هر کسب و کاری قادر خواهد بود وب سرویسهای خود را درج و برای دیگران جهت استفاده در پاد قرار بدهد.
همچنین میتواند به ازای هر بار فراخوانی سرویس مبلغی را بعنوان کارمزد تنظیم کند و از استفاده کننده سرویس دریافت کند. گفتنی است استفاده از این سرویس از طریق ثبت نام در پنل کسب و کار پاد برای تمامی تجارتها امکانپذیر است.