اولین گردهمایی جامعه مهندسان تست نرم‌افزار ایران

با حمایت پاد و همراهی هلدینگ فناپ

مجموعه گردهمایی‌های حضوری جامعه مهندسان تست نرم‌افزار در ایران به کوشش گروه ITES در نقطه آغاز قرار دارد و اولین قسمت از آن با حمایت سرزمین هوشمند پاد، هلدینگ فناپ و شرکت داتین برگزار خواهد شد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، نخستین دوره از این گردهمایی‌ها، پنجشنبه دوم تیر ماه ۱۴۰۱ بین ساعات ۱۷ الی ۲۰ در محل دانشگاه خاتم برگزار خواهد شد و مهندسان تست نرم‌افزار در این روز گرد هم خواهند آمد تا پیرامون افزایش دانش و اهمیت جایگاه تست نرم‌افزار در شرکت‌های نرم‌افزاری کشور گفتمان کنند.

این رویداد به کوشش گروه ITES یا Iranian Test Engineering Society برگزار می‌شود که از اواسط سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی شده و برای داشتن جامعه‌ای آزاد در زمینه تست نرم‌افزار تلاش می‌کند.

همان‌گونه که گفته شد اولین گردهمایی حضوری جامعه مورد بحث با حمایت سرزمین هوشمند پاد و شرکت‌های فناپ و داتین برگزار شده و امید مخدوم از تیم کنترل کیفی پاد یکی از میزبانان پنل پرسش و پاسخ رویداد خواهد بود.

علاوه بر این علی نارنجی از شرکت داتین، رزیتا علیاری از شرکت خودرو۴۵ و علی سرخوش از شرکت کافه‌بازار نیز دیگر میزبانان پنل پرسش و پاسخ خواهند بود و محمدامین زرین‌فر و محمد خواجوی نیز ارائه‌دهندگان کنفرانس تست نرم‌افزار هستند.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند از طریق این لینک به صورت کاملا رایگان در رویداد گردهمایی جامعه مهندسان تست نرم‌افزار ایران ثبت‌نام کرده و در محل برگزاری حضور پیدا کنند.

گفتنی است تیم QC یا کنترل کیفیت سرزمین هوشمند پاد متشکل از مهندسان تست نرم‌افزاری است که محصولات و خدمات اکوسیستم را پایش کرده و منشا بروز عیوب و خطاها را پیدا و اعلام می‌کنند.

ارتباطات یکپارچه پادپادتست نرم‌افزارداتینرویدادسرزمین هوشمند پادفناپکنترل کیفیت
Comments (0)
Add Comment