اپلیکیشن «ویدزی»، محصول جدید پلتفرم کیدزی منتشر شد

رویای کودکان، اطمینان خاطر والدین

جدیدترین محصول پلتفرم شهر امن و هوشمند کیدزی که با نام «ویدزی» شناخته می‌شود، رسما منتشر شد. این اپلیکیشن حاوی انواع انیمیشن جذاب و به‌روز است که مناسب با سن کاربران ارائه می‌شود.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، در عصر امروز که زندگی کودکان با گوشی‌های هوشمند گره خورده و فاصله آنها تا انواع سرگرمی و اطلاعات تنها یک سر انگشت است، مدیریت محتوا بهترین راهکار خواهد بود.

به عبارت دیگر حذف پلتفرم‌های موجود و یا قطع دسترسی‌ها توسط والدین به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و صرفا موجب ایجاد تعارض بین والدین و کودکان خواهد شد. ولی در هر حال نمی‌توان انکار کرد که وجود محتوای نامناسب برای کودکان در فضای آنلاین، معضلی غیر قابل چشم‌پوشی است.

به همین ترتیب راهکاری از سوی سرزمین هوشمند پاد ارائه شده که با عنوان «شهر امن و هوشمند کیدزی» شناخته می‌شود و نخستین محصول آن یعنی اپلیکیشن «همبازی» مدتی پیش ارائه شده است.

همبازی که هم‌اکنون بیش از هزاران کاربر فعال داشته و اخیرا در جشنواره وب و موبایل ایران نیز به عنوان برترین نرم‌افزار حوزه کودک از نگاه مردم شناخته شده است، راهکار مورد بحث در زمینه بازی‌های ویدیویی است و بیشتر از ۱۰۰ بازی مختلف را به شکل مخصوص و مناسب‌سازی‌شده پیش‌روی کودکان قرار می‌دهد.

حال این شهر هوشمند، به مناسبت آغاز سال نو اپلیکیشن «ویدزی» را منتشر کرده است؛ نرم‌افزاری که به صورت تخصصی برای خردسالان طراحی شده و انواع انیمیشن‌های جذاب و به‌روز را با بهترین کیفیت ارائه می‌کند.

تمام انیمیشن‌های موجود در این پلتفرم توسط روان‌شناسان کودک مورد بررسی قرار گرفته و کاملا مناسب هستند. مزیت مهم دیگر ویدزی، خالی بودن آن از هرگونه محتوای تبلیغاتی است که آن را از نسخه‌های مشابه خارجی کاملا متمایز می‌سازد. این ویژگی علاوه بر ایجاد رضایت کودک، باعث اطمینان خاطر پدر و مادرها نیز می‌شود.

رابط کاربری ویدزی به گونه‌ای است که مناسب خردسالان بوده و آنها می‌توانند بدون نیاز به راهنمایی و کمک والدین در آن گشت‌وگذار کرده و انیمیشن مورد علاقه‌شان را تماشا کنند.

این اپلیکیشن با امکانات گسترده و طراحی منحصر به فرد، نیاز کودکان و دغدغه والدین را رفع کرده است. ناگفته نماند که این برنامه دارای خرید درون‌برنامه‌ای بوده، اما به مناسبت آغاز سال نو و رونمایی از ویدزی، به مدت یک ماه اشتراک رایگان به کاربران هدیه می‌کند.

اپلیکیشن ویدزی هم‌اکنون از طریق سایت کیدزی، پلتفرم گوگل‌پلی برای کاربران اندروید، و نسخه مرورگر برای کاربران iOS در دسترس است.

اپلیکیشنپادخانوادهسرزمین هوشمند پادکودککیدزیکیدزی‌بازیکیدزی‌لندهمبازیویدزی
Comments (0)
Add Comment