سرویس تلویزیون اینترنتی «آیو» به «پادباکس پلاس» رسید

تماشای تلویزیون، فیلم و سریال در پادباکس

سرانجام به صورت آزمایشی سرویس تلویزیون اینترنتی «آیو» به اپلیکیشن «پادباکس پلاس» اضافه شد و از این پس کاربران می‌توانند تمام شبکه‌های تلویزیونی صداوسیما را به صورت پخش زنده در پادباکس تماشا کنند.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، در جدیدترین نسخه اپلیکیشن پادباکس پلاس امکان استفاده از سرویس آیو به عنوان یکی از تلویزیون‌های اینترنتی مطرح کشور (IPTV) فراهم شده است.

در حال حاضر کاربران پادباکس پلاس به صورت نامحدود و بدون نیاز به پرداخت هزینه اشتراک می‌توانند از تمام بخش‌های تلویزیون اینترنتی آیو بهره برده و شبکه‌های صداوسیما را بدون نیاز به گیرنده دیجیتال و نصب آنتن هوایی، از طریق اینترنت در اختیار داشته باشند.

از طریق آیو می‌توان تمام شبکه‌های سراسری صداوسیما و همچنین شبکه‌های استانی که در نقاط مختلف کشور به صورت مشترک در دسترس نیست را تماشا کرد. ضمن اینکه برخی از مطرح‌ترین شبکه‌های رادیویی نیز به صورت برخط قابل شنیدن هستند و در پادباکس پلاس می‌توان مجموعه کاملی از آن‌ها را در اختیار داشت.

در حال حاضر بخش «پخش زنده تلویزیون»، شامل تمام شبکه‌ها به صورت آزمایشی به پادباکس پلاس اضافه شده و طی ماه آینده به صورت کامل در دسترس قرار خواهد گرفت.

برای این منظور کافی است جدیدترین نسخه پادباکس پلاس را از طریق گوگل‌پلی یا وب‌سایت box.pod.ir دانلود و روی تلویزیون‌ها یا موبایل‌های اندرویدی نصب کرده و یا اگر آن را در اختیار دارید به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید.

گفتنی است آیو محصول یک شرکت دانش‌بنیان و نخستین تلویزیون اینترنتی ایران در بخش خصوصی است که با سرمایه‌گذاری هلدینگ فناپ در سال ۱۳۹۴ با مجوز رسمی آغاز به کار کرد و توانسته در مدت کوتاهی به یکی از اپراتورهای برتر و پیشرو در زمینه تلویزیون‌های اینترنتی تبدیل شود.

ناگفته نماند پادباکس مجموعه متنوعی از دیگر خدمات و سرویس‌ها از جمله بازی‌های ویدئویی، پخش موسیقی و پادکست، کتاب صوتی «نوار»، اطلاع‌رسانی آخرین اخبار، مطالعه مجلات حوزه سلامت و سرگرمی و غیره را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

اندرویداندروید باکسپادپادباکسپادباکس پلاسپلتفرمتلویزیون اندرویدسرزمین هوشمند پاد
Comments (0)
Add Comment