محصول «برش هوشمند اشیاء» در پلتفرم هوش مصنوعی پاد معرفی شد

حذف اشیای ناخواسته از عکس با کمک «یادگیری ماشین»

پلتفرم هوش مصنوعی «سرزمین هوشمند پاد» محصولی جدید با عنوان «برش هوشمند اشیاء» طراحی و به بازار معرفی کرده است.

پلتفرم هوش مصنوعیِ «سرزمین هوشمند پاد» که با نام تجاری «آیفا» شناخته می‌شود، محصولی تازه با عنوان «برش هوشمند اشیاء» طراحی و معرفی کرده است که می‌تواند به عنوان ابزاری مؤثر در صنعت بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing)، در اختیار طراحان گرافیک قرار گیرد.

به گزارش «واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد»، برش هوشمند اشیاء، محصولی هوشمند بوده که توسط متخصصان «تیم هوش مصنوعی پاد»، متعلق به هلدینگ فناپ، طراحی شده است. این محصول با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین، می‌تواند اشیاء موجود در عکس‌ها را تنها با یک کلیک روی آن‌ها شناسایی کرده و سپس برش بزند.

این محصول کاربرد ویژه‌ای برای طراحان گرافیک و ویرایش عکس‌ها داشته و به کاربران اجازه می‌دهد در زمان بسیار کوتاه‌تری تصاویر مورد نظرشان را برش زده و اشیاء یا افراد ناخواسته را از پس‌زمینه حذف کنند. برای مثال جهت نمایش کالاهای موردنظر برای فروش در شبکه‌های اجتماعی یا فروشگاه‌های اینترنتی، می‌توان به سادگی پس‌زمینۀ عکس‌ها را حذف کرده و تصویر کالا را با زمینۀ یک‌دست سفید به نمایش گذاشت. به این ترتیب طراحان می‌توانند سریع‌تر عکس‌های مورد نظر خود را ویرایش و زمان کمتری را صرف برش و حذف اشیای ناخواسته کنند.

در حال حاضر محصول طراحی شده «برش هوشمند اشیاء» می‌تواند به صورت کیت توسعۀ نرم‌افزار (SDK) و مبتنی بر وب (Web-Based) در اختیار مشتریان قرار ‌گیرد.

با در نظر داشتن رشد چشم‌گیر تکنولوژی در دنیای رقابتی امروز، کسب‌وکارها به منظور پیشی گرفتن از رقبای خود و تسریع فرآیندها از هوش مصنوعی و فناوری‌های مرتبط استفاده می‌کنند. از این رو گروه هوش مصنوعی پاد، با توجه به اهمیت روزافزون فناوری‌های مرتبط با هوش مصنوعی، در تلاش است تا با اولویت‌دهی به نیازهای موجود در بازار کسب‌وکاری و همچنین با بهره‌گیری از توانمندی‌های علم و فناوری، نیازهای سرزمین هوشمند پاد را برطرف کند. از دیگر محصولات این گروه می‌توان به «سیستم جستجوی هوشمند» و «سامانه تشخیص کلاهبرداری» اشاره کرد.

آیفابرنامه نویسیپادسرزمین هوشمند پادکسب و کارهوش مصنوعییادگیری ماشین
Comments (0)
Add Comment