«کیدزی‌بازی» از این پس با نام «همبازی» شناخته می‌شود

هویت بصری تازه اپلیکیشن بازی و سرگرمی پاد

اپلیکیشن «کیدزی‌بازی» به عنوان محصولی از شهر امن و هوشمند کودک کیدزی در اکوسیستم پاد از این هفته تغییر چهره داده و با هویت بصری و برندی تازه با نام «همبازی» شناخته می‌شود.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، همبازی در راستای زیباسازی بیشتر ظاهر نرم‌افزار و بهینه‌سازی رابط کاربری برای دسترسی بهتر بچه‌ها طراحی شده و به طور کلی عملکرد بهتری نسبت به کیدزی‌بازی دارد.

به عبارت دیگر همبازی پوسته جدیدی از اپلیکیشن مخصوص کودکان کیدزی است که بخش‌های تازه‌ای نیز به همراه دارد. از جمله قسمت‌های «بازی هفته» و «بازی پرطرفدار» که از این پس با ظاهر جذابی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

دیگر بخش‌ها و امکانات این اپلیکیشن مانند صفحه بازی‌ها و اتاق‌های گفت‌وگو بدون تغییر و به روال سابق خود ادامه می‌دهد، اما با تصاویر و ظاهر زیباتر قابل مشاهده است. طوری که کودکان بتوانند با وضوح بالاتری محتوای بازی‌های مورد نظرشان را تماشا کرده و بهتر تصمیم‌گیری کنند.

کاربران فعلی کیدزی‌بازی می‌توانند با مراجعه به سایت کیدزی یا پلتفرم کافه‌بازار، اپلیکیشن خود را به‌روزرسانی کرده و نسخه جدید را تحت عنوان همبازی دریافت نمایند.

گفتنی است این اپلیکیشن شامل انواع بازی‌های رایگان در دسته‌بندی و ژانرهای مختلف با استانداردهای متناسب با روحیات کودک و نوجوانان است و داستان و توضیحات هر بازی به زبان کودکانه نوشته شده تا آنها به راحتی از آن استفاده کنند.

تمامی محتوای به کار رفته در این محصول، اعم از محتوای بازی‌ها، لحن متون توضیحی، طراحی و ساختار گرافیکی محصول و… برای ارتباط موثر با کودک،‌ تحت نظارت و تایید مستقیم گروه روانشناسی قرار گرفته است.

ضمن اینکه بیش از ۱۰۰ بازی در همبازی به صورت رایگان منتشر و در اختیار کودکان قرار گرفته است و به مرور بازی‌های بیشتری بر اساس سلیقه و درخواست آنها اضافه خواهد شد.

علاوه بر این، اپلیکیشن مورد بحث به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا پروفایل شخصی خود را تعریف کرده و در اتاق گفتگو، در کنار دیگر کاربران (گروه همسالان) به صورت آنلاین،‌ با هم صحبت کنند و از بازی لذت بیشتری ببرند.

اپلیکیشنپادپلتفرمخانوادهسرزمین هوشمند پادکودککیدزیکیدزی‌بازیکیدزی‌لندهمبازی
Comments (0)
Add Comment