مسابقه «داستان نقاشی‌ها» در «کیدزی»

به مناسبت روز جهانی کودک

به مناسبت روز جهانی کودک، «کیدزی» به عنوان شهر امن و هوشمند کودک و خانواده از سرزمین هوشمند پاد مسابقه‌ای دیگر تدارک دیده و به قید قرعه جوایزی ارزنده نیز اهدا می‌کند.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، مصادف با روز جهانی کودک پلتفرم کیدزی مسابقه‌ای برگزار می‌کند که با عنوان «داستان نقاشی‌ها» شناخته می‌شود.

طی این رویداد بچه‌ها تا روز شنبه بیست و دوم آبان ماه فرصت دارند یک نقاشی از کارتون مورد علاقه‌شان بکشند و والدین آنها را در اینستاگرام استوری کرده و صفحه کیدزی به آدرس kidzy.land را تگ کنند.

البته اگر صفحه والدین به صورت شخصی (Private) بود می‌بایست از استوری عکس گرفته و در بخش پیام مستقیم برای صفحه کیدزی ارسال کنند.

پس از اتمام مهلت ارسال آثار، از بین تمام شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی می‌شود و تعدادی جایزه غیرنقدی ارزنده که به بچه‌ها تعلق دارد اهدا خواهد شد.

گفتنی است کودکان و والدین ایرانی می‌توانند صفحه شبکه اجتماعی کیدزی‌ در اینستاگرام را از طریق این لینک دنبال کرده و همچنین اپلیکیشن کیدزی‌بازی را برای اندروید دانلود و نصب کنند.

در سرزمین هوشمند پاد تیم کودک و خانواده در صدد ارائه راهکارهای مختلف سرگرمی، سلامت و آموزشی برای کودکان است که «شهر امن کودک کیدزی» نامیده می‌شود. کودکان در کیدزی با هویت واحد خود و با استقلال کامل، می‌توانند از نرم افزارها و سرویس‌های مختلف سرگرم کننده، آموزشی، ارتباط و خرید و ورزش و تنظیم برنامه‌های روزانه و … استفاده کنند.

اپلیکیشنپادپلتفرمخانوادهسرزمین هوشمند پادکودککیدزیکیدزی‌بازیکیدزی‌لند
Comments (0)
Add Comment