کمپین ویژه «کیدزی» به مناسبت روز دانش‌آموز

همراه با جوایزی جذاب

همانطور که احتمالا به خاطر دارید پنجشنبه سیزدهم آبان ماه ۱۴۰۰ مصادف با روز ملی دانش‌آموز است و به همین مناسبت پلتفرم شهر امن و هوشمند «کیدزی» کمپینی ویژه همراه با جوایزی جذاب تدارک دیده است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، با فرارسیدن روز دانش‌آموز، کیدزی دو کمپین همزمان برگزار می‌کند که یکی در اپلیکیشن «کیدزی‌بازی» و دیگری در صفحه اینستاگرام «کیدزی» اتفاق خواهد افتاد.

برنامه ویژه کیدزی‌بازی به مسابقه‌ای در اتاق گفتگوی اپلیکیشن اختصاص دارد؛ به این ترتیب که چهار داستان مختلف معرفی شده و طی مسابقه بچه‌ها باید این داستان‌ها را مطالعه کرده و یکی از آنها را در روز دانش‌آموز به صورت خلاصه در اتاق گفتگو بازگو کنند.

از بین کسانی که در این مسابقه شرکت کنند، به سیزده نفر به قید قرعه جایزه نقدی به ارزش پانصد هزار ریال اهدا شده و در کیف پول پادی آنها شارژ خواهد شد.

دیگر مسابقه شهر امن و هوشمند کیدزی در صفحه اینستاگرام این پلتفرم برگزار خواهد شد؛ به این شکل که در روز سیزدهم آبان لایو (پخش زنده) ویژه‌ای کلید خواهد خورد و به مدت یک ساعت ادامه پیدا می‌کند.

هر کدام از کاربرانی که در آن زمان آنلاین بوده و به لایو ملحق شوند، ضمن گفتگو و بازی به صورت زنده، جایزه جذابی شامل مجموعه لوازم تحریر اعطا خواهد شد.

گفتنی است سیزدهم آبان ماه به یادواره کشته شدن یک دانش‌آموز معترض در محوطه دانشگاه تهران در تاریخ ۱۳ آبان ۱۳۵۷ نام‌گذاری شده است.

کودکان و والدین ایرانی می‌توانند صفحه شبکه اجتماعی کیدزی‌ در اینستاگرام را از طریق این لینک دنبال کرده و همچنین اپلیکیشن کیدزی‌بازی را برای اندروید دانلود و نصب کنند.

در سرزمین هوشمند پاد تیم کودک و خانواده در صدد ارائه راهکارهای مختلف سرگرمی، سلامت و آموزشی برای کودکان است که «شهر امن کودک کیدزی» نامیده می‌شود. کودکان در کیدزی با هویت واحد خود و با استقلال کامل، می‌توانند از نرم افزارها و سرویس‌های مختلف سرگرم کننده، آموزشی، ارتباط و خرید و ورزش و تنظیم برنامه‌های روزانه و … استفاده کنند.

اپلیکیشنپادپلتفرمخانوادهسرزمین هوشمند پادکودککیدزیکیدزی‌بازیکیدزی‌لند
Comments (0)
Add Comment