پیشنهاد ویژه «پادیوم» برای کسب و کارها در پاییز

فعال‌سازی APIهای سازمان نظام پزشکی با تخفیف

پلتفرم و بازارچه رابط‌های کاربردی برنامه‌نویسی «پادیوم» با توجه به شرایط ویژه کرونایی و فرا رسیدن فصل پاییز شرایط ویژه‌ای برای خرید و فعال‌سازی سرویس‌های مرتبط با سازمان نظام پزشکی فراهم کرده است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، در این روزهای شیوع ویروس کرونا که اغلب کسب و کارها مشکلات زیادی متحمل شده‌اند و ضررهایی نیز دیده‌اند، پادیوم نیز مانند سایز کسب‌ و کارها دوران سختی را سپری کرده است.

در همین راستا تیم توسعه پلتفرم پادیوم تصمیم گرفته در اقدامی جهت همراهی کسب‌ و کارها در این روزهای سخت، ضمن معرفی سرویس نظام پزشکی، شرایط ویژه‌ای برای خرید و فعال‌سازی خدمات دیجیتال و بازارچه API پادیوم تدارک دیده است.

به این ترتیب که تمام کسب‌ و کارهایی که تا نیمه آبان ماه سرویس‌های سازمان نظام پزشکی را از طریق API در پادیوم دریافت کرده و به مرحله عملیاتی برسانند، پنج میلیون تومان اعتبار رایگان سرویس اطلاعات پزشکان را دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این تمام سرویس‌های سازمان نظام پزشکی تا پایان پاییز ۱۴۰۰ با پنجاه درصد تخفیف قابلیت خریداری و فعال‌سازی دارند.

از جمله APIهای مرتبط با سازمان نظام پزشکی موجود در بازارچه پادیوم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت شماره نظام پزشکی از روی کد ملی
  • دریافت نام و نام خانوادگی پزشک از روی شماره نظام پزشکی و برعکس
  • دریافت اطلاعات مدرک تحصیلی پزشک از روی شماره نظام پزشکی
  • دریافت تلفن و آدرس مطب شامل استان، شهر، آدرس، کدپستی، از روی شماره نظام پزشکی
  • دریافت تاریخ صدور و اعتبار و پروانه و شهر مجاز طبابت هر پزشک
  • دریافت اطلاعات کارت دیجیتال عضو از روی کد ملی

علاقه‌مندان برای بهره‌وری از خدمات و سرویس‌های پادیوم می‌توانند از وب‌سایت این پلتفرم به آدرس www.podium.ir استفاده کنند.

گفتنی است پادیوم، بازارچه‌ای برای رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی (API) و خدمات دیجیتال در سرزمین هوشمند پاد است که از طریق آن کسب‌ و کارها می‌توانند از سرویس‌ها و خدمات و محصولات مختلف آماده و ارائه شده استفاده کرده و امور برنامه‌نویسی و توسعه فنی خود را تسهیل کنند. API به طور خلاصه رابطی بین یک کتابخانه یا سیستم‌عامل و برنامه‌هایی است که از آن تقاضای سرویس دارند.

APIاستارتاپبرنامه‌نویسیپادپادیومسرزمین هوشمند پادکسب و کاروبینار
Comments (0)
Add Comment