اتصال هتل‌های «آریوبرزن شیراز» و «داد یزد» به سیستم رزرو هتل «لاماسو»

سامانه مدیریت کانال‌های فروش هتل

با تکمیل تدریجی فرآیند واکسیناسیون در کشور، کارشناسان به رونق بیشتر حوزه گردشگری امیدوار هستند و در این بین پلتفرم «لاماسو» در تلاش است با گسترش پوشش سیستم رزرو هتل در شهرهای مختلف به مجموعه‌های گردشگری و مسافران کمک کرده و هتل‌هایی مانند «آریوبرزن شیراز» و «داد یزد» را نیز تحت پوشش سامانه رزرو لاماسو قرار دهند.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، دو هتل شناخته شده و پرطرفدار «آریوبرزن» واقع در شهر شیراز و «داد» در شهر یزد با پلتفرم «لاماسو» همکاری کرده و به سرویس یکپارچه رزرواسیون هتلی متصل شده‌اند.

هتل چهار‌ ستاره آریوبرزن با بیش از دو دهه سابقه‌ فعالیت در عرصه‌ گردشگری همواره تلاش داشته که میزبان خوبی برای مسافران و گردشگری باشد. این هتل در سال ۱۳۹۴ بازسازی شده و تمامی بخش‌های آن با مدرن‌ترین و با کیفیت‌ترین امکانات تجهیز شده و از سیستم رزرو هتل لاماسو نیز بهره می‌برد.

هتل داد هم به عنوان تنها هتل چهار ستاره استان یزد که در دل بافت تاریخی قرار دارد، نمونه‌ای بی‌نظیر از یک هتل کلاسیک است که با فناوری‌های روز همراه شده و از ساختار رزرواسیون یکپارچه برخط هتلی لاماسو نیز بهره می‌برد.

راهکار لاماسو، استفاده از راهکارهای ارتباطی تمام برخط است که در فضای گردشگری فعلی کشور، نیاز مبرمی بدان حس می‌شود. با استفاده از این راهکار، استفاده نیروی انسانی به حداقل رسیده که سبب افزایش دقت و سرعت، با کاهش بار کاری نیروی انسانی می‌شود.

براین اساس، طرح‌ریزی لاماسو از سال ۱۳۹۵ آغاز گردید. از آن زمان تا به‌حال، لاماسو با توسعه زیرساخت مناسب ارتباط اقامت‌گاه و مراکز فروش و با گسترش فعالیت‌های خود، راهکارهای مختلفی به‌منظور بهبود رویه‌های ارتباطی در صنعت گردشگری ارائه داده‌است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت این مجموعه به آدرس www.lamasoo.ir مراجعه نمایید.

پادپلتفرمرزرو هتلرزرواسیون هتلسرزمین هوشمند پادسفرگردشگریلاماسوهتل
Comments (0)
Add Comment