همکاری «لاماسو» با «هتل استقبال» تبریز

سامانه مدیریت کانال‌های فروش هتل

زیرساخت مدیریت کانال‌های رزرواسیون برخط هتلی «لاماسو» در شهرها و مناطق مختلف کشور فعال است و مبتنی بر «سرزمین هوشمند پاد» خدمات‌رسانی می‌کند؛ در این بین «هتل استقبال تبریز» نیز با همکاری لاماسو امکان رزرو آنلاین را فراهم کرده است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، سیستم رزرواسیون هتل استقبال تبریز به سامانه لاماسو متصل شده و از مسیرهای متنوعی به مشتریان سرویس‌دهی می‌کند، ضمن اینکه پنل مدیریت نرم‌افزاری هتل‌داری نیز در اختیار صاحبان کسب و کار قرار گرفته است.

هتل استقبال، در یکی از تاریخی‌ترین مناطق شهر تبریز یعنی ششگلان و محله تاریخی سرخاب قرار گرفته و محدوده مرکز شهر را با چشم‌اندازی زیبا و آب و هوای مطبوع پوشش می‌دهد.

واحدهای اقامتی هتل استقبال به صورت ۴۲ واحد اتاق و سوئیت با تمامی امکانات رفاهی هستند که با اتصال به لاماسو امکان رزرو برخط برای اشخاص حقیقی و حقوقی و سازمان‌ها را فراهم کرده است.

گفتنی است «لاماسو» بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده راهکارهای رزرواسیون آنلاین هتلی در ایران است که با کاهش فعالیت مورد نیاز و هزینه‌ها به توسعه کسب‌وکارهای همراهان خود کمک می‌کند.

در واقع، لاماسو زیرساختی آنلاین جهت اتصال هتل‌ها و مراکز رزروکننده است که مزایایی از جمله حفاظت از اطلاعات، بهبود فرآیند رزرواسیون، زیرساخت امن بانکی، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و عدالت در پرداخت را به ارمغان می‌آورد.

راهکار لاماسو، استفاده از راهکارهای ارتباطی تمام برخط است که در فضای گردشگری فعلی کشور، نیاز مبرمی به‌ آن حس می‌شود. با استفاده از این راهکار، استفاده نیروی انسانی به حداقل رسیده که سبب افزایش دقت و سرعت، با کاهش بار کاری نیروی انسانی می‌شود.

براین اساس، طرح‌ریزی لاماسو از سال ۱۳۹۵ آغاز گردید. از آن زمان تا به‌حال، لاماسو با توسعه زیرساخت مناسب ارتباط اقامت‌گاه و مراکز فروش و با گسترش فعالیت‌های خود، راهکارهای مختلفی به‌منظور بهبود رویه‌های ارتباطی در صنعت گردشگری ارائه داده‌است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت این مجموعه به آدرس www.lamasoo.ir مراجعه نمایید.

پادپلتفرمرزرو هتلرزرواسیون هتلسرزمین هوشمند پادسفرگردشگریلاماسوهتل
Comments (0)
Add Comment