اتصال «لاماسو» به گروه هتل‌های الماس، هتل الیزه شیراز و مهمانسرای عباسی

رزرو هتل در «سرزمین هوشمند پاد»

در ادامه توسعه سرویس رزرو هتل «لاماسو» مبتنی بر «سرزمین هوشمند پاد»، مجموعه جدیدی از اماکن اقامتی از جمله گروه هتل‌های الماس، هتل الیزه شیراز و مهمانسرای عباسی به این پلتفرم متصل شدند.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، لاماسو که سیستم رزرواسیون برخط هتلی ارائه می‌کند، هم اکنون به مجموعه هتل‌ها و مهمانسراهای تازه‌ای متصل شده و به مشتریان و گردشگران خدمت‌رسانی می‌نماید.

هتل‌های الماس ۱ و ۲ از جمله لوکس‌ترین و مجهزترین اماکن اقامتی واقع در مشهد هستند که به فاصله بسیار کم تا حرم امام رضا و فرودگاه مشهور هستند. لاماسو با اتصال به این هتل‌ها تجربه لذت‌بخشی را فراهم کرده است.

دیگر هتل حاضر در سیستم رزرو لاماسو، الیزه شیراز است که با ایده «هتلی متفاوت در شیراز» در سال ۱۳۹۳ راه‌اندازی شده و تلاش می‌کند با ارائه انواعی از سرویس‌های برخط از جمله امکان رزرو آنلاین، کیفیت اسکان گردشگران تفریحی و تجاری شیراز را بهبود ببخشد.

کهن‌ترین مهمانسرای جهان یعنی هتل عباسی که قدمتی بیش از ۳۰۰ سال دارد، حالا با فناوری و سیستم‌های آنلاین آمیخته شده و سرویس رزرو برخط مبتنی بر لاماسو را برای گردشگران و مسافران شهر اصفهان فراهم ساخته است.

گفتنی است لاماسو بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده راهکارهای رزرواسیون آنلاین هتلی در ایران است که با کاهش فعالیت مورد نیاز و هزینه‌ها به توسعه کسب‌وکارهای همراهان خود کمک می‌کند.

در واقع، لاماسو زیرساختی آنلاین جهت اتصال هتل‌ها و مراکز رزروکننده است که مزایایی از جمله حفاظت از اطلاعات، بهبود فرآیند رزرواسیون، زیرساخت امن بانکی، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و عدالت در پرداخت را به ارمغان می‌آورد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت این مجموعه به آدرس www.lamasoo.ir مراجعه نمایید.

پادپلتفرمرزرو هتلرزرواسیون هتلسرزمین هوشمند پادسفرگردشگریلاماسوهتل
Comments (0)
Add Comment