سطوح کاربری در سرزمین هوشمند پاد

در سرزمین هوشمند پاد

بانک پاسارگاد، مدت‌هاست که تشخیص هویت بر اساس اثرانگشت را در دستور کار قرار داده تا امنیت مراودات بانکی را برای مشتریانش به حداکثر برساند. اما این قدم اول است. با توسعه خدمات دیجیتالی در سرزمین هوشمند پاد (که عرصه ارائه خدمات گسترده دیجیتالی بانک پاسارگاد است) شیوه‌های احراز هویت پیچیده‌تر شده است. در واقع شما برای گرفتن خدمات پادی و براساس سطح خدماتی که می‌گیرید، احراز هویت می‌شوید! به تعبیر بهتر، کاربران حقیقی در «سرزمین هوشمند پاد» بر اساس نوع تعامل‌شان با بانک، به شش سطح مختلف تقسیم شده‌اند که آن را «سطوح کاربری» می‌نامیم. هر سطح کاربری، نمایان‌گر وضعیت و میزانی از احراز هویت فرد است. هرچه سطح کاربری کاربر بالاتر باشد، هویت وی بطور دقیق‌تر بررسی و با اطمینان بیشتری احراز شده است. و هرچه احراز هویت در سطح بالاتری روی داده باشد، کاربر از خدمات بیشتر و محدودیت‌های مالی کمتر برخوردار است.

صحت‌سنجی هویت دیجیتال از طریق بررسی کد ملی و مشخصات بیومتریک اتفاق می‌افتد. علاوه بر این اطلاعات حساس هر کاربر در رده‌های بالای احراز هویت با پایگاه‌های اطلاعات دولت مانند ثبت احوال و «شاهکار» راستی‌آزمایی می‌شود.

با این مقدمات، سطوح شش‌گانه کاربری و روش دست یافتن به هر یک از آن‌ها در جدول زیر معرفی شده‌ است.

سطوح کاربری کاربران

چگونگی ارتقای سطح کاربری

اکنون که با مفهوم «سطح کاربری در سرزمین هوشمند پاد» و اهمیت آن آشنا شدیم، وقت آن است که بدانیم چطور سطح کاربری خود را افزایش دهیم.
بــرای ایــن منظــور شما می‌توانــید بــا مراجعــه بــه یکــی از بسـترهای زیـر، سـطح خـود را ارتقـا دهـد. بدیهـی اسـت کـه مراجعـه بـه یکـی از ایـن بسـترها، سـطح کاربـر را بطـور یکپارچـه در کل اکوسیسـتم سـرزمین هوشـمند پـاد ارتقـا خواهـد داد. برای انجام این اقدامات ساده و بسیار سریع می‌توانید از دو راه اصلی زیر بهره ببرید:

راهکار اول

ساده ترین و سریع ترین راه این هست که وارد سایت ارتباطات یکپارچه پاد ic.pod.ir بشوید و در «صفحه شهروندی سایت آیسی» حساب کاربری خود را به سطح ۵ ارتقا دهید.
اما دو نکته را در یاد داشته باشید.

نکته ۱

برای ارتقا از طریق سایت آیسی، حتماً باید «اینترنت‌بانک پاسارگاد» را فعال کرده باشید.

نکته ۲

اگر کلاً شهروند پاد نیستید و حسابی ندارید هم از طریق همین صفحه می‌توانید برای عضویت در سرزمین هوشمند پاد اقدام نمایید.

راهکار دوم

اگر اینترنت‌بانک پاسارگاد را ندارید، می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن ویپاد و یا پی‌پاد، و با دنبال کردن دستورالعمل‌ توضیح داده شده، حساب کاربری خود را تا سطح چهار ارتقا دهید.

8 دیدگاه‌ها
  1. اسماعيل تارش
    اسماعيل تارش می‌گوید

    واقعا گیج شدم هرچی میزنم دوباره میام به این صفحه

    1. ICpodAdmin@4264
      ICpodAdmin@4264 می‌گوید

      برای ارتقا از طریق سایت آیسی، حتماً باید «اینترنت‌بانک پاسارگاد» را فعال کرده باشید و اگر کلاً شهروند پاد نیستید و حسابی ندارید هم از طریق همین صفحه می‌توانید برای عضویت در سرزمین هوشمند پاد اقدام نمایید. در پایان سطح کاربری خود رو از پنل پاد چک کنید.

  2. حسین متقی می‌گوید

    سلام
    من کاربر سطح چهار هستم که توسط کارگزاری مفید کارت گرفنه و ازحساب و کاربری panel.pod.ir
    استفاده میکنم به علت کم بودن سقف انتقال تصمیم به ارتقاء به سطح ۵ دارم ولی در شهر ما بانک پاسارگاد وجود ندارد چگونه میتوانم این ارتقا را انجام دهم

    1. ICpodAdmin@4264
      ICpodAdmin@4264 می‌گوید

      درود
      دوست عزیز نیاز به مراجعه حضوری به بانک نیست، برای ارتقا از طریق سایت آیسی، باید «اینترنت‌بانک پاسارگاد» را فعال کرده باشید و با ورود به این صفحه با کلیک روی لوگوی بانک پاسارگاد و ورود به اینترنت‌بانک بصورت خودکار سطح شما به ۵ ارتقا پیدا خواهد کرد. در پایان سطح کاربری خود رو از پنل پاد چک کنید.

      1. حسین متقی بی زبان
        حسین متقی بی زبان می‌گوید

        سلام مجدد فرمایشتان اجرا شد ولی در صفحه https://oauth.bpi.ir/Account/LoginProcess پیام اطلاعات نادرست است می‌آید فراموشی رمز را هم میزنم پیام شما دسترسی به این کارت را ندارید میدهد آیا امکان دارد از آنجایی که من از طریق سایت کارگزاری مفید کارت را دریافت کرده‌ام اینترنت‌بانک پاسارگاد برای این کارت فعال نشده باشد
        به این سایت هم https://ic.pod.ir/ وارد شدم همچنان سطح مالی را ۴ زده

        1. ICpodAdmin@4264
          ICpodAdmin@4264 می‌گوید

          از طریق این لینک اقدام کنید. اگر موفق نشدید برای اطمینان از فعال بودن اینترنت‌بانک به بانک مراجعه کنید.

  3. حسن می‌گوید

    خوب اینترنت بانک پاسارگاد رو چجوری فعال کنیم صرفا با نصب اپلیکیشن مقدوره یا باید به بانک مراجعه کنیم

    1. ICpodAdmin@4264
      ICpodAdmin@4264 می‌گوید

      دوست عزیز باید به‌صورت حضوری به یکی از شعبه‌های بانک پاسارگاد مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.