بیانیه اعلام نتایج «مسابقه معرفی پاد»

اسامی برندگان نهایی مسابقه “معرفی پاد” بر اساس نظر هیات داوران اعلام شد. به همین منظور و جهت آشنایی عزیزان از نحوه انتخاب آثار، نکاتی به شرح ذیل تقدیم حضور میشود:

روال داوری:

آثار دریافتی و واجد شرایط، با حذف نام صاحبان اثر و به صورت مخفی، در اختیار داوران قرار گرفت و از آنها خواسته شد بر اساس معیارهای تعیین شده به هر اثر، امتیاز بدهند. تا پنج اثر با بیشترین امتیاز، نهایتاً به عنوان آثار منتخب برگزیده شوند.

نوع آثار دریافتی:

آثار ارسال شده شرکت‌کنندگان در۶ بخش مختلف شامل اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک، پادکست، فیلم، متن و اثر تجسمی بود که در نمودار زیر میزان مشارکت هر بخش به نسبت کل آثار مشخص شده است.

معیارهای داوری:

داوری بر اساس معیارهای زیر صورت پذیرفت. این معیارها از ارزش و امتیازات مختلفی برخوردار بوده که به ترتیب اهمیت عبارتند از:

صحت و درستی (اثر نباید هیچ نکته‌ی اشتباه و غلطی در تعریف پاد داشته باشد.)، خلاقیت ایده (توجه به نوآوری و خلاقیتِ ایده)، اجرای خوب (توجه به جنبه‌های زیبایی شناسانه اجرا و خلق اثر)، جامعیت (توجه به جنبه‌های مختلف سرزمین هوشمند پاد)، اختصار (توجه به ارائه مفاهیم بیشتر در اثری کوتاه‌تر)، قابلیت استفاده (تا چه اندازه اثر بدون تغییر امکان استفاده مجدد در رویدادها و کانالهای مختلف دارد)

اسامی برندگان:

بر این اساس و نظر هیات داوران، تیم‌های برنده مسابقه بدین شرح اعلام می‌شوند:

دقیقه‌ی آخر
دختران گلپاد
پادماد
یاران پاد دل

همچنین دو تیم پاد‌ آرت و پرسپولیس پاد، امتیاز مساوی آورده و جایزه پنجم بین آنها تقسیم میشود.

جوایز:

طی تماسی با سرگروه‌های تیم‌های برنده، مبلغ جوایز مسابقه به آنها اهدا خواهد شد. برخی از آثار دریافتی به مرور در در شبکه‌های اجتماعی فناپ سافت در معرض دید علاقمندان قرار خواهند گرفت.

واحد ارتباطات یکپارچه پاد، بدین وسیله از تمام عزیزانی که در این مسابقه شرکت کرده و یا در برگزاری آن نقشی داشته‌اند صمیمانه سپاسگزاری می‌کند.

2 دیدگاه‌ها
  1. مهسا می‌گوید

    منظور از یاران پاک دل همون یاران پاد دل هست؟

    1. ICpodAdmin@4264
      ICpodAdmin@4264 می‌گوید

      بله، اصلاح شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.