با شیوع ویروس کرونا، نیاز به استفاده از فناوریهای تکنولوژیک جهت کسب اطلاعات کافی از مناسب بودن خدمات اقامتی و فراهم بودن بسترهای لازم رزرواسیون هتلهای ایمن در نقاط مختلف کشور به امری بسیار مهم تبدیل شده است. در همین راستا پلتفرم لاماسو از راه اندازی سیستم رزرواسیون آنلاین هتل توچال خبر میدهد.
به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد (IC) به نقل از آقای «نیما ناصح» مدیر فروش لاماسو، سرویس رزرو هتل توچال در روزهای زمستانی که مخاطبین بیشتری به مناطق کوهستانی سفر میکنند در لاماسو راه اندازی شده و در اختیار هر دو شاخه مخاطبین آژانسها و کاربران وبسایت قرار گرفته است.
آقای ناصح روند همکاری با هتلها را اینگونه تشریح میکند که بعد از درخواست از سوی هتل، پنل حداکثر ظرف مدت یک هفته آمادهسازی میشود که هتل از طریق آن میتواند قیمت و ظرفیت را تعیین کرده و آژانسهای مربوطه را تعریف نمیاد و سپس بستر فروش آنلاین و زیرساخت ارتباطی با سرویسهای هرمینا آماده میشود.
«در مورد هتل توچال، از ابتدای آذر ماه که جلسات اولیه برگزار شد، حدود یک ماه بعد عقد قرارداد انجام شد و ظرف یک هفته پنل را در اختیار آنها قرار دادیم و در واقع بستر آماده شد. در مرحله بعدی آموزشهای لازم ظرف حدود دو ساعت به هتل توچال داده شد و آنلاینسازی هتل برای آژانسها نیز در نهایت صورت گرفت».
هتل توچال برای تیم لاماسو فرآیند و اتفاقاتی خاص به همراه داشت که آقای ناصح در رابطه با آن تشریح میکند: «محصول جدیدی در لاماسو وجود دارد با نام بونوبو (طی همکاری با سامانه بونوبو) که از طریق آن قابلیتی داریم تا خیلی سریعتر آژانسها را فعال کنیم. سرویس اصلی که لاماسو ارائه میکند در حقیقت خدمات مرتبط با API است که نیاز به پیادهسازی دارد، اما از طریق بونوبو پنل گرافیکی هم میتوانیم در اختیار هتلها قرار بدهیم که تا قبل از انجام فرایند پیادهسازی بتوانند از خدمات رزرواسیون استفاده نمایند.»
وی در این رابطه ادامه میدهد: «ما از این طریق توانستیم هتل توچال را به آژانس ایران هتل آنلاین متصل کنیم که پیش از آن ارتباط فنی با آنها نداشتیم و این مهم تنها در سه روز اتفاق افتاد.»
لاماسو محصول دیگری نیز برای هتل توچال آماده کرده و آن سایت رسمی رزرواسیون هتل توچال به آدرس hotel.tochal.org است که قدرت گرفته از خدمات لاماسو آغاز به کار کرده و به خوبی توانسته مورد استقبال عموم مردم قرار بگیرد. ناصح اضافه میکند: «در فاصله نهایت دو روز سایت هتل توچال ساخته شد و خوشبختانه در تستهای اولیه و فشار حداکثری استقبال عموم در روزهای زمستان امسال همه چیز موفقیت آمیز بوده است.»
گفتنی است پلتفرم لاماسو بزرگترین ارائه دهنده راهکارهای رزرواسیون آنلاین هتلی، با کاهش فعالیت مورد نیاز و هزینهها به توسعه کسب و کارها کمک میکند. در واقع لاماسو زیرساختی آنلاین جهت اتصال هتلها و مراکز رزرو دهنده است که مزایایی از جمله حفاظت از اطلاعات، اتصال به نرم افزار هتلداری، بهبود فرآیند رزرواسیون، زیرساخت امن بانکی، صرفه جویی در هزینهها و عدالت در پرداخت را به ارمغان میآورد.
ورود
ورود
بازیابی رمزعبور
رمزعبور شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد
مطلب قبلی