فروش آلبوم تازه همایون شجریان در پادباکس آغاز شد

صدای همایون در پادباکس پیچیده است

در ادامه گسترش کتابخانه محتوای دیجیتال پادباکس، بخش موسیقی این پلتفرم به‌روز شده و تازه‌ترین آلبوم استاد همایون شجریان به نام «گاه فراموشی» که با همکاری «فردین خلعتبری» تهیه شده، در پادباکس در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، در نسخه جدید پادباکس، محتوای موسیقی پلتفرم به اندازه قابل توجهی به‌روز شده و کاربران از هم‌اکنون می‌توانند به حدود ۲۰ هزار قطعه موسیقی مجاز گوش دهند.

آلبوم جدید استاد همایون شجریان نیز با نام «گاه فراموشی» نیز در کتابخانه پادباکس در دسترس قرار گرفته و علاقه‌مندان می‌توانند آن را از طریق دستگاه اندرویدباکس یا اپلیکیشن خریداری کنند.

«گاه فراموشی» دومین همکاری همایون شجریان با فردین خلعتبری به شمار می‌آید و گفته می‌شود نسبت به آلبوم قبلی پخته‌تر بوده و اثر بهتری خلق شده‌است.

گاه فراموشی شامل ۸ قطعه موسیقی باکلام است که هم‌آمیزی موسیقی ایرانی روی اشعار فارسی است. نوازندگان بین‌المللی این آلبوم بیورن مه‌یر، کلاوس گزینگ، کارلو نیدرهاوزر و فردریک ژیل هستند و اشعار آن نیز توسط فردین خلعتبری سروده شده است. ضبط موسیقی آلبوم مورد بحث در استودیو ویوگاردن اتریش و استودیو صبا تهران انجام شده است.

سابقه همکاری همایون شجریان و فردین خلعتبری طی سال‌های گذشته بسیار مستمر بوده که از جمله آنها می‌توان به انتشار آلبوم «امشب کنار غزل‌های من بخواب» با همراهی اشعار زنده‌یاد افشین یداللهی و چند تک‌آهنگ برای سریال‌های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی اشاره کرد.

هم‌اکنون کاربران پادباکس می‌توانند نسخه کامل و باکیفیت آلبوم «گاه فراموشی» استاد همایون شجریان را در دستگاه اندرویدی پادباکس یا سوپر اپلیکیشن پادباکس‌پلاس به وسیله کیف پول پاد خریداری کرده و گوش دهند.

گفتنی است پادباکس مجموعه متنوعی از خدمات و سرویس‌ها از جمله بازی‌های ویدئویی، تماشای فیلم و سریال به صورت دوبله یا زیرنویس، پادکست، اطلاع‌رسانی آخرین اخبار، مطالعه مجلات حوزه سلامت و سرگرمی و غیره را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. این پلتفرم با شعار «پادباکس، حامی موسیقی ایرانی» طیف متنوعی از موسیقی مجاز را نیز ارائه داده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.