فرم فروش آنلاین و امکان انتشار با QR Code در نسخه جدید پادفرم

قابلیت‌های تازه پادفرم برای فروشگاه‌ها

فرم‌ساز آنلاین پادفرم در ادامه مسیر توسعه و به‌روزرسانی قابلیت‌های جدید در سرزمین هوشمند پاد، امکاناتی تازه را فراهم کرده و در اختیار کاربران قرار داده است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، در جدیدترین نسخه از پادفرم، امکان انتشار فرم‌های ساخته شده در این سامانه از طریق QR Code فراهم شده که در صفحه سایر روش‌های انتشار فرم در دسترس خواهد بود.

اما مهم‌ترین افزونه این نسخه، اضافه شدن فرم مخصوص فروش آنلاین است که به این طریق صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی و فعال در شبکه‌های اجتماعی، می‌توانند محصولات خود را ثبت کرده و با پرداخت آنلاین بفروشند.

به این ترتیب که کاربر قادر خواهد بود به سادگی فرم‌های ثبت سفارش کالا برای فروش محصولات خود را طراحی کرده، تصویر و مشخصات محصول را در فرم قرار داده و برای آنها قیمت‌گذاری کند. مشتریان نیز با استفاده از فرم سفارش ایجاد شده می‌توانند محصول مورد نظر خود را انتخاب و هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

ضمن اینکه جدول فاکتور نیز در بخش نتایج داده‌ها برای فرم‌های فروش آنلاین طراحی شده که به کمک آن، صاحبان فروشگاه می‌توانند به راحتی فاکتور صادر کنند.

در کنار این ویژگی‌ها و امکانات جدید و مهمی که در نسخه جدید پادفرم ارائه شده، در بخش نتایج داده و سایر فرم‌های سابق نیز بهبودهایی در عملکرد اعمال شده است.

گفتنی است در پروژه پـاد‌فـرم سعی بر آن است با ایجاد یک محیط قدرتمند و در عین حال ساده‌، امکان ایجاد انواع فرم‌ها را برای مشتریان پاد بوجود آورد و علاوه بر آن در بستر پلتفرم پاد، انواع امکانات مانند پرداخت، گزارش‌گیری و تحلیل داده‌ها را نیز در اختیار سازندگان و مشتریان پاد فرم قرار دهد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.