افزودن سرویس دوستی و امکان گفتگوی خصوصی در به‌روزرسانی جدید «همبازی»

همین حالا دانلود کنید

به‌روزرسانی تازه‌ای برای اپلیکیشن «همبازی» از راه رسیده که امکانات و قابلیت‌های جدیدی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، «همبازی» به عنوان اولین محصول شهر امن و هوشمند کیدزی که پیش از این با نام کیدزی‌بازی شناخته می‌شد، به‌روزرسانی شده و تجربه رابط کاربری را بهبود بخشیده است.

این نسخه سرویس‌های جدیدی نیز ارائه می‌دهد که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به «سرویس‌های دوستی» اشاره کرد؛ در این بخش بچه‌ها می‌توانند با یکدیگر دوست شده، نشان‌های ویژه دوستی، همیار، قهرمان و … دریافت کنند.

علاوه بر این امکان گفت‌وگوی خصوصی دونفره بین بچه‌ها نیز فراهم شده و از این پس هر کدام از کاربران می‌توانند فارغ از انجمن‌های گفت‌وگو، با دوستان‌شان صحبت و چت کنند.

ضمن اینکه چه در اتاق‌ها گفت‌وگوی عمومی و چه در بخش چت خصوصی، از این به بعد بچه‌ها می‌توانند از مجموعه‌های متنوعی از استیکر استفاده کرده و آن‌ها را برای هم‌دیگر بفرستند.

پیش از این بچه‌ها می‌توانستند از طریق اتاق‌های گفت‌وگو، رکوردها و امتیازاتی که در بازی‌های موجود در اپلیکیشن همبازی کسب کرده‌اند را به اشتراک بگذارند؛ حال با افزوده شدن سرویس چت خصوصی، کاربران قادر خواهند بود به اختیار رکوردها و جوایز خودشان را با دوستانی که انتخاب می‌کنند اشتراک‌گذاری کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت کیدزی یا پلتفرم کافه‌بازار، اپلیکیشن خود را به‌روزرسانی کرده و نسخه جدید همبازی را دریافت نمایند.

گفتنی است این اپلیکیشن شامل انواع بازی‌های رایگان در دسته‌بندی و ژانرهای مختلف با استانداردهای متناسب با روحیات کودک و نوجوانان است و داستان و توضیحات هر بازی به زبان کودکانه نوشته شده تا آنها به راحتی از آن استفاده کنند.

تمامی محتوای به کار رفته در این محصول، اعم از محتوای بازی‌ها، لحن متون توضیحی، طراحی و ساختار گرافیکی محصول و… برای ارتباط موثر با کودک،‌ تحت نظارت و تایید مستقیم گروه روانشناسی قرار گرفته است.

ضمن اینکه بیش از ۱۰۰ بازی در همبازی به صورت رایگان منتشر و در اختیار کودکان قرار گرفته است و به مرور بازی‌های بیشتری بر اساس سلیقه و درخواست آنها اضافه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.