آغاز همکاری پلتفرم سفرمارکت با سرویس رزرواسیون لاماسو

رزرو آنلاین هتل در سرزمین هوشمند پاد

در ادامه مسیر توسعه گستره سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی پلتفرم رزرواسیون هتلی لاماسو که مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد فعالیت می‌کند، بازار آنلاین گردشگری سفرمارکت به این پلتفرم متصل شد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، طی هفته اخیر وب‌سایت هتل‌هایی که از سرویس وب‌سایت رزرو آنلاین هتل بوکت استفاده می‌کنند، به زیرساخت سفرمارکت متصل شده‌اند و از طریق این پلتفرم تازه‌وارد نیز در دسترس قرار گرفته‌اند.

سفرمارکت به عبارتی یک موتور جستجوی هوشمند است که در حوزه گردشگری به صورت تخصصی فعالیت می‌کند و تلاش دارد بهترین و ارزان‌ترین قیمت هر هتل را از بین صدها سایت و پلتفرم نمایش دهد.

به این ترتیب که مسافر بعد از انتخاب هتل مورد نظر، چند پیشنهاد از سایت‌های مختلفی که اتاق رزرو می‌کنند دریافت کرده و یکی از این گزینه‌ها، سایت اصلی هتل خواهد بود که در واقع از زیرساخت لاماسو (سرویس بوکت) نیرو می‌گیرد.

به عنوان مثال برای رزرو اتاق در هتل توچال تهران یا مجموعه هتل‌های مهر یزد در کشور، با انتخاب گزینه سایت هتل در بخش فروشندگان سفرمارکت، سرویس‌دهی از سوی سایت خود هتل (سرویس وب‌سایت رزرو آنلاین هتل بوکت) صورت می‌گیرد.

با اتصال زیرساخت لاماسو به پلتفرم سفرمارکت، به صورت خودکار تمام هتل‌هایی که از سرویس وب‌سایت رزرو آنلاین هتل استفاده می‌کنند، می‌توانند در نتایج جستجوی سفرمارکت نمایش داده شده و سپس مشتریان می‌توانند با مقایسه قیمت و مزایا، اقدام به خرید نمایند.

گفتنی است «لاماسو» بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده راهکارهای رزرواسیون آنلاین هتلی در ایران است که با کاهش فعالیت مورد نیاز و هزینه‌ها به توسعه کسب‌وکارهای همراهان خود کمک می‌کند.

راهکار لاماسو، استفاده از راهکارهای ارتباطی تمام برخط است که در فضای گردشگری فعلی کشور، نیاز مبرمی بدان حس می‌شود. با استفاده از این راهکار، استفاده نیروی انسانی به حداقل رسیده که سبب افزایش دقت و سرعت، با کاهش بار کاری نیروی انسانی می‌شود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این مجموعه به آدرس https://lamasoo.ir مراجعه نمایید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.