امکان نمایش مکان‌های شخصی و بهبود مسیریابی در نسخه جدید «نشان»

نسخه ۹.۹ منتشر شد

نسخه جدید اپلیکیشن نقشه و مسیریاب «نشان» برای موبایل‌های اندرویدی و آیفون منتشر شده و علاوه بر اضافه شدن امکانات جدید، فرآیند مسیریابی و نمایش ترافیک بهبود پیدا کرده است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، در به‌روزرسانی شماره ۹.۹.۰ از اپلیکیشن نشان، نمایش ترافیک روی مسیر در صفحه مسیریابی تسهیل شده و از این پس کاربران با وضوح بیشتری می‌توانند وضعیت تراکم خودروها در مسیرهای پیرامون را مشاهده کنند.

علاوه بر این تنظیمات طرح ترافیک خواناتر شده تا کاربر بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تنظیمات مرتبط با طرح ترافیک را شخصی‌سازی کرده و مطابق با نیاز خود از ورود به منطقه خودداری کند.

ضمن اینکه مشاهده و انتخاب سایر مسیرها در زمان رانندگی نیز بهبود پیدا کرده است تا راننده قادر باشد با کاهش نگاه به صفحه نمایش تلفن همراه، حواس‌پرتی را به حداقل رسانده و مسیر جایگزین برای سفر خود انتخاب کند.

مثل همیشه مشکلات و ایراداتی که توسط کاربران نشان گزارش داده شده بود نیز در این به‌روزرسانی برطرف شده و مطابق با درخواست مردم، مسیریابی آفلاین بهینه‌سازی شده است.

شایان ذکر است که پیش از این نیز امکان فعال یا غیرفعال کردن نمایش مکان‌های شخصی در صفحه مسیریاب هم برای کاربر فراهم شده و همچنین مخاطبان می‌توانند به دلخواه عکس‌های مرتبط به هر مکان را بپسندند تا راهنمای بهتری برای دیگران باشد.

جدیدترین نسخه اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان هم‌اکنون از طریق کافه‌بازار و گوگل‌پلی برای اندروید و سیب‌اپ برای کاربران iOS در دسترس قرار گرفته است.

گفتنی است «نشان» یک اپلیکیشن رایگان و کاربردی است که مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد توسعه یافته و با کمک آن می‌توان بهترین راه رسیدن به مقصد را با توجه به مسافت و ترافیک بدست آورد و تا رسیدن به مقصد از راهنمایی سخن‌گوی فارسی نیز بهره جست.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.