ارائه سرویس تطبیق شماره حساب و کد ملی در «پادیوم»

سرویس‌هایی از سامانه احراز هویت و هوش مصنوعی پاد

طی هفته گذشته مجموعه سرویس‌های جدیدی که مرتبط به زیرساخت‌های احراز هویت و پلتفرم هوش مصنوعی سرزمین هوشمند پاد «آیفا» هستند، به بازارچه API پادیوم اضافه شده است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، سرویس‌های تازه‌ای در قالب رابط کاربردی برنامه‌نویسی یا API از طریق پلتفرم پادیوم در اختیار جامعه توسعه‌دهندگان و استارتاپ‌ها قرار گرفته که خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند.

از جمله این سرویس‌ها می‌توان به سامانه «تطبیق صوت» و «تطبیق تصویر» اشاره کرد که در دسته خدمات مربوط به هوش مصنوعی پاد قرار گرفته و وظیفه مطابقت و مقایسه دو تصویر یا دو صدا را به یکدیگر دارد. به این ترتیب که کسب‌وکار می‌تواند از این طریق برای احراز هویت فعالیت‌های حساس در بسترهای گوناگون بهره بجوید.

علاوه بر این API «تطبیق شماره حساب و کد ملی» در بازارچه پادیوم در دسترس قرار گرفته که به کمک آن می‌توان از صحت هویت مالک حساب (به خصوص در امور مالی و بانکی) اطمینان حاصل کرد.

برای این منظور کافی است توسعه‌دهنده، شماره حساب و شماره ملی مشتری خود را به این سرویس ارسال و نتیجه تطابق یا عدم تطابق آن را دریافت کند.

پیش از این نیز API «پالایش محتوای نامناسب» یا NSFW که توسط تیم هوش مصنوعی سرزمین هوشمند پاد توسعه داده شده، از طریق پادیوم در دسترس قرار گرفته است که به صورت خودکار و با به‌کارگیری هوش مصنوعی، تصاویر و محتوای غیراخلاقی را از دسترس کاربر خارج می‌کند.

گفتنی است پادیوم، بازارچه‌ای برای رابط‌های برنامه نویسی کاربردی (API) و خدمات دیجیتال در سرزمین هوشمند پاد است که از طریق آن کسب‌و‍کارها می‌توانند از سرویس‌ها و خدمات و محصولات مختلف آماده و ارائه شده استفاده کرده و امور برنامه‌نویسی و توسعه فنی خود را تسهیل کنند. API به طور خلاصه رابطی بین یک کتابخانه یا سیستم‌عامل و برنامه‌هایی است که از آن تقاضای سرویس دارند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.