راه‌اندازی صفحه رسمی پلتفرم پادیوم در تارنمای بانک پاسارگاد

دیدار از «سرزمین هوشمند پاد»

بانک پاسارگاد در مسیر تحول دیجیتال و بانک‌داری الکترونیک، صفحه‌ای اختصاصی برای پلتفرم پادیوم را در تارنمای اصلی سایت خود بارگذاری کرده است.

صفحه رسمی پلتفرم پادیوم از سرزمین هوشمند پاد در تارنمای اصلی بانک پاسارگاد راه‌اندازی شد. این صفحه در واقع راهکار جامع بانک پاسارگاد برای حرکت در مسیر تحول دیجیتال تلقی می‌شود.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، سرزمین هوشمند پاد به عنوان طرح اصلی حرکت بانک پاسارگاد در مسیر تحول دیجیتال و بانک‌داری الکترونیک، صفحه‌ای اختصاصی برای پلتفرم پادیوم که یکی از اجزای اصلی زیست‌بوم سرزمین هوشمند پاد تلقی می‌شود، را در تارنمای رسمی خود بارگذاری کرده است.

پادیوم، راهکار جامع و یکپارچه بانک پاسارگاد برای ارائه خدمات دیجیتال به کسب‌و‌کارها بوده و کاربران می‌توانند خدمات مختلفی از جمله زیر‌ساخت‌های پرداخت الکترونیک، بیمه حمل‌بار، هوش مصنوعی و … را از پادیوم دریافت کنند و دیگر نگران سازگاری سرویس‌های مختلف با یکدیگر و ارتباط با تأمین‌کنندگان متعدد نباشند.

تمام وب‌سرویس‌های بانک پاسارگاد نظیر خدمات سپرده، استعلام، انتقال وجه، برداشت مستقیم و همچنین خدمات مالی سرزمین هوشمند پاد، هم‌اکنون از طریق پلتفرم پادیوم به سادگی در اختیار کاربران زیست‌بوم بانک‌داری الکترونیک قرار دارد. همچنین خدمات پرداخت‌سازی (انتقال کارت به کارت) بانک پاسارگاد نیز از طریق همین درگاه ارائه می‌شود.

صفحه پادیوم در تارنمای بانک پاسارگاد از طریق منوی «بانک‌داری الکترونیک» و بخش «سرزمین هوشمند پاد» قابل دسترسی است و در آن می‌توان به صورت مستقیم وارد بازارچه API شد، در پادیوم ثبت‌نام کرد و با برخی از سرویس‌های موجود آشنایی پیدا کرد.

گفتنی است API رابطی بین یک کتابخانه و سیستم‌عامل و برنامه‌هایی است که از آن تقاضای سرویس دارند و بر اساس آن فرآیند توسعه فنی و کدنویسی را تسهیل می‌کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.