افزایش سرمایه ۳۸ میلیاردی «لاماسو»

برای رونق صنعت گردشگری در دوران پساکرونا

با گذر از دوران اوج و پرتشویش شیوع ویروس کرونا در ایران و جهان و رسیدن به شرایط ایده‌آل واکسیناسیون سراسری، صنعت گردشگری دوباره در مسیر شکوفایی قرار گرفته و در همین راستا پلتفرم «لاماسو» موفق به افزایش سرمایه‌ای بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان شده است.
به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، لاماسو از گروه مالی پاسارگاد و مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد، با جلب نظر سرمایه‌گذاران و کمیته راهبری پاد، موفق شده است سرمایه پلتفرم را برای سه سال آینده به اندازه ۳۸ میلیارد تومان افزایش دهد.
این افزایش سرمایه در لاماسو در حضور نمایندگان سهام‌داران و اعضای کمیته راهبری سرزمین هوشمند پاد در آبان ماه ۱۴۰۰ مورد تایید قرار گرفته است.
در همین راستا اشکان نیک‌پی، مدیرعامل لاماسو اعلام می‌کند «به روزی نزدیک هستیم که هر کسی هتلی رزرو کند، سریع و بدون معطلی و خطا، تایید رزرو خود را مستقیما از هتل دریافت خواهد کرد. این اتفاق امروز در بیشتر از ۲۵ درصد اتاق‌های کشور افتاده که حاصل تلاش شبانه‌روزی تیم جوان، پرانگیزه و پرتلاش لاماسو بوده است».
دلیل اصلی تصویب افزایش سرمایه یاد شده در لاماسو، توسعه خدمات هتلی لاماسو، بهینه‌سازی فرآیندهای ارتباط P2P هتل‌ها و آژانس‌ها، و توسعه گستره خدمات‌دهی لاماسو در کشور ذکر شده است.
گفتنی است «لاماسو» بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده راهکارهای رزرواسیون آنلاین هتلی در ایران است که با کاهش فعالیت مورد نیاز و هزینه‌ها به توسعه کسب‌وکارهای همراهان خود کمک می‌کند.
راهکار لاماسو، استفاده از راهکارهای ارتباطی تمام برخط است که در فضای گردشگری فعلی کشور، نیاز مبرمی بدان حس می‌شود. با استفاده از این راهکار، استفاده نیروی انسانی به حداقل رسیده که سبب افزایش دقت و سرعت، با کاهش بار کاری نیروی انسانی می‌شود.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این مجموعه به آدرس www.lamasoo.ir مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.