نسخه ۹.۸ اپلیکیشن مسیریاب «نشان» منتشر شد

بهبود مصرف باتری و اینترنت

جدیدترین نسخه از اپلیکیشن نقشه و مسیریاب «نشان» منتشر شده و ضمن رفع مشکلات گزارش شده و بهبود بخش‌های مختلف، به تسهیل مکانیزم مسیریابی و شناخت کاربران از مراکز واکسیناسیون کرونا نیز کمک می‌کند.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، نسخه شماره ۹.۸ اپلیکیشن نشان که هم‌اکنون برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر شده، وضعیت مصرف اینترنت و باتری موبایل‌های همراه را به اندازه ۱۰ درصد بهبود داده است.

علاوه بر این رابط کاربری صفحه اصلی مسیریابی در موبایل نیز بهبود پیدا کرده تا مسافران و رانندگان بتوانند در شرایط بهتری مقصد و مسیر مناسب را از بین گزینه‌های موجود پیدا کنند.

اما در شرایط کنونی و ادامه روند واکسیناسیون کرونا در سراسر کشور، شناخت بهترین مراکز و توجه به ساعات شلوغی و از همه مهم‌تر نوع واکسن‌های موجود در هر مرکز بسیار حائز اهمیت است.

از ابتدای کار اپلیکیشن نقشه و مسیریاب «نشان» تلاش داشته به این امر و فرآیند کلی واکسیناسیون کمک کرده و در نسخه جدید امکان مشاهده اطلاعات به‌روز کلیه مراکز واکسیناسیون در سراسر ایران را فراهم کرده است.

به این ترتیب که اطلاعاتی شامل نوع واکسن، شرایط سنی، میزان شلوغی و ساعت‌های خلوت درج شده و همانند قبل کاربران نیز می‌توانند تجربیات، دیدگاه‌ها و تصاویر مرتبط خود را در بخش نظرات هر مرکز اعلام کنند و به هم‌وطنان خود کمک برسانند.

گفتنی است نقشه و مسیریاب نشان در هلدینگ فناپ و مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد توسعه یافته است، تا هم کاربران بتوانند از آن برای امور حمل و نقل روزانه استفاده کنند، هم کسب و کارها و تجارت‌های مختلف از مزایای زیرساختی آن بهره ببرند. این اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل دانلود است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.