مسابقه رکوردزنی جدید «کیدزی‌بازی»

رکورد بزنید، جایزه بگیرید

بعد از سری اول مسابقات رکوردزنی در اپلیکیشن کیدزی‌بازی که به مناسبت انتشار نسخه جدید برگزار شد، حالا نوبت به دور جدیدی از این رقابت دوستانه در بین کاربران اپلیکیشن شهر امن و هوشمند کودکان رسیده تا هم سرگرمی باشد هم جایزه!

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، قوانین مسابقه رکوردزنی جدید کیدزی‌بازی کاملاً مشابه با دور قبلی است و طی سه روز یعنی یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه (۷ الی ۹ شهریور) برگزار می‌شود.

در هر روز یک بازی به عنوان «بازی مسابقه» معرفی می‌شود؛ بچه‌ها با ورود به کیدزی‌بازی، ‌می‌توانند بین ساعات ۱۱:۰۰ الی ۱۶:۰۰ هر تعدادی که می‌خواهند آن بازی را تجربه کنند و رکوردی که به دست می‌آورند را در اتاق گفت‌وگو به اشتراک بگذارند.

هر کسی که بیشترین امتیاز یا همان رکورد را در اتاق گفت‌وگو ثبت کند، برنده مسابقه در آن روز خواهد بود و می‌تواند حتی برای کسب جوایز بیشتر در روز بعدی هم تلاش کند.

هر روز به سه نفر اول رقابت به ترتیب جوایزی نقدی به ارزش یک میلیون و پانصد هزار ریال، هشتصد هزار ریال و سیصد هزار ریال اهدا می‌شود که در کیف پول کاربران شارژ خواهد شد.

شایان ذکر است که این اپلیکیشن شامل انواع بازی‌های رایگان در دسته‌بندی و ژانرهای مختلف با استانداردهای متناسب با روحیات کودک و نوجوانان بوده و داستان و توضیحات هر بازی به زبان کودکانه نوشته شده تا آنها به راحتی از آن استفاده کنند.

تمامی محتوای به کار رفته در این محصول، اعم از محتوای بازی‌ها، لحن متون توضیحی، طراحی و ساختار گرافیکی محصول و… برای ارتباط موثر با کودک،‌ تحت نظارت و تایید مستقیم گروه روانشناسی قرار گرفته است.

گفتنی است بچه‌ها و والدین می‌توانند هم‌اکنون «کیدزی‌بازی» را که به عنوان محصول «شهر امن کودک سرزمین هوشمند پاد» شناخته می‌شود را از طریق کافه‌بازار یا وب‌سایت کیدزی به آدرس kidzy.land دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.