یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ به «پلی‌پاد» اضافه شد

چرخ‌دنده‌های استراتژیک

پلی‌پاد همواره در راستای افزایش تنوع بازی‌های قابل تجربه در کنسول ابری مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد تلاش می‌کند و این بار یکی از بهترین عناوین سال ۲۰۲۰ به کتابخانه این پلتفرم اضافه شده است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، عنوان «Gears Tactics» به پلی‌پاد افزوده شده و هم اکنون علاقه‌مندان به سری «Gears of War» (چرخ‌دنده‌های جنگ) می‌توانند بدون نیاز به دانلود و نصب و تهیه تجهیزات سخت‌افزاری، وارد میدان نبرد شوند.

بازی Gears Tactics یکی از نسخه‌های فرعی مجموعه چرخ‌دنده‌های جنگ به شمار می‌آید که در سبک استراتژیک (متفاوت از نسخه‌های اصلی که در سبک تیراندازی هستند) توسط استودیو «The Coalition» از گروه «ایکس باکس» متعلق به مایکروسافت توسعه داده شده است.

این بازی اوایل سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های «ایکس‌باکس» و کامپیوتر منتشر شد و مورد اقبال عموم کاربران قرار گرفت و از دید منتقدین نیز امتیازهای خوبی دریافت کرد.

حال کاربران پلتفرم پلی‌پاد بدون نیاز به خریداری این بازی از «مایکروسافت استور» و حتی در اختیار داشتن سخت افزار قدرتمند، می‌توانند Gears Tactics را روی هر دستگاهی از جمله کامپیوتر، لپ‌تاپ، موبایل و حتی تلویزیون هوشمند تجربه کنند.

جهت دسترسی به این بازی در پلی‌پاد می‌توانید به این لینک مراجعه کرده یا عبارت Gears Tactics را در نسخه‌های دسکتاپ، موبایل و مرورگر خود جست‌وجو نمایید.

گفتنی است پلتفرم پلی‌پاد در حقیقت محلی برای استریم بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آید که به عنوان یک کنسول آنلاین و مجازی فعالیت می‌کند. به این شکل که کاربر بدون نیاز به تهیه سخت افزار گران قیمت و یا در اختیار داشتن تجهیزاتی خاص، می‌تواند بازی‌های مورد نظرش را تنها از طریق اینترنت و روی کامپیوتر یا موبایل تجربه کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.