بازی جدید در پلی‌پاد

نبرد تایتان‌ها

در ادامه گسترش کتابخانه بازی‌های استریمی موجود در کنسول ابری پلی‌پاد، یکی از پرطرفدارترین و مشهورترین عناوین چند سال اخیر به این مجموعه اضافه شد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، عنوان Titanfall 2 به پلتفرم پلی‌پاد افزوده شده و هم اکنون علاقه‌مندان به این فرنچایز محبوب می‌توانند بدون نیاز به دانلود و نصب و تهیه تجهیزات سخت‌افزاری، وارد میدان نبرد تایتان‌ها شوند.

بازی Titanfall 2 در سبک اکشن و شوتر اول شخص و توسط استودیو Respawn Entertainment ساخته شده و در سال ۲۰۱۷ توسط کمپانی EA برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شده است.

این عنوان که دنباله‌ای مستقیم بر قسمت اول فرنچایز محسوب می‌شود، در زمره بازی‌های با گرافیک بالا و جلوه‌های بصری چشم‌نواز در دوران خود قرار دارد.

به این ترتیب کاربران پلتفرم پلی‌پاد بدون نیاز به در اختیار داشتن یا خریداری کارت گرافیک قدرتمند و گران قیمت، می‌توانند تنها با استفاده از اینترنتی مطلوب Titanfall 2 را با حداکثر رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰ تجربه نمایند.

هم اکنون علاقه‌مندان به بازی Titanfall 2 می‌توانند به سایت یا اپلیکیشن پلی‌پاد مراجعه کرده و به آن دسترسی داشته باشند.

گفتنی است پلتفرم پلی‌پاد در حقیقت محلی برای استریم بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آید که به عنوان یک کنسول آنلاین و مجازی فعالیت می‌کند. به این شکل که کاربر بدون نیاز به تهیه سخت افزار گران قیمت و یا در اختیار داشتن تجهیزاتی خاص، می‌تواند بازی‌های مورد نظرش را تنها از طریق اینترنت و روی کامپیوتر یا موبایل تجربه کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.