سرویس جمع‌آوری بسته پادرو در مشهد فعال شد

تا هفتم مرداد هدیه بگیرید

مدتی پیش پلتفرم پادرو در کمپینی ویژه، فرصتی را جهت جمع‌آوری و ارسال رایگان بسته در تهران برگزار کرد و حالا سرویس جمع‌آوری بسته‌ها توسط پادرو در شهر مشهد نیز فعال شده و جوایزی را نیز به همراه دارد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، تمامی کسب و کارهای آنلاین و فعال در شبکه‌های اجتماعی ساکن در شهر مشهد، از بیست و هفتم خرداد ماه می‌توانند از سرویس جمع‌آوری بسته‌های پلتفرم پادرو بهره‌مند شوند.

ضمن اینکه پادرو در کمپین ویژه این شهر، به کاربرانی که تا هفتم مرداد ماه فرآیند ثبت نام و اولین ثبت سفارش خود را تکمیل کنند، مبلغ ۵۰ هزار تومان اعتبار هدیه به مدت یک هفته اعطا می‌نماید.

بدون تردید ارسال بسته یک چالش تمام نشدنی برای فروشگاه‌های آنلاین و فعالان شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌آید که پادرو مشکل یاد شده را حل کرده و با راه‌اندازی سرویس جمع‌آوری بسته در شهر مشهد تسهیل‌گر کاربران مرکز استان خراسان رضوی نیز بوده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سرویس مشهد پادرو و آشنایی با امکانات و خدمات ارائه شده از سوی این پلتفرم می‌توانند به آدرس mshd.podro.com مراجعه کرده و از داخل سایت فرآیند ثبت نام خود را آغاز نمایند.

گفتنی است پلتفرم پادرو در هلدینگ فناپ و بر بستر سرزمین هوشمند پاد توسعه یافته و به عنوان بزرگ‌ترین زیرساخت مدیریت خدمات حمل و نقل و لجستیک فناورانه در کشور فعالیت می‌کند.

مشتریان پادرو با توجه به نیازها و توانمندی‌های فنی خود، می‌توانند از طریق API (رابط برنامه‌نویسی کاربردی) یا نسخه‌های موبایل و کامپیوتر پادرو از قابلیت‌های این پلتفرم استفاده کنند.

با توجه به استقبال زیاد فروشگاه‌های شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام از خدمات پادرو، اخیرا نسخه ویژه فروشگاه‌های اینستاگرامی نیز توسعه داده شده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.