همکاری لاماسو با هتل لاله یزد و هتل‌های قصر طلایی و درویشی مشهد

گسترش راهکارهای نوین صنعت گردشگری

مجموعه بسیار بزرگی از هتل‌های کشور به سیستم رزرواسیون هتلی لاماسو مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد متصل هستند و در این بین هتل لاله یزد و دو هتل بزرگ قصر طلایی و درویشی مشهد نیز با لاماسو همکاری می‌کنند.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، با گسترش مجموعه هتل‌های متصل به سرویس‌های لاماسو که زیرساخت‌های مدیریت کانال‌های رزرواسیون برخط هتلی را ارائه می‌کند، سه هتل بزرگ به لاماسو متصل شده‌اند.

هتل لاله یزد (خانه تاریخی گلشن) متعلق به دوره قاجار است و با واقع شدن در قلب بافت تاریخی یزد، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شهر ایساتیس قرار گرفته و با اتصال به لاماسو تجربه لذت‌بخشی در فرآیند رزرواسیون آنلاین را فراهم کرده است.

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد نیز که عنوان بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل کشور را یدک می‌کشد، با ارائه مجموع ۶۱۰ واحد اقامتی لوکس در سرویس رزرواسیون برخط هتلی لاماسو در دسترس قرار دارد.

علاوه بر این هتل مجلل درویشی مشهد که یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های لوکس نزدیک به حرم امام رضا به شمار می‌آید، به سرویس‌های مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد لاماسو متصل است و تجربه آنلاین و مناسبی جهت رزرو هتل ارائه می‌نماید.

گفتنی است لاماسو بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده راهکارهای رزرواسیون آنلاین هتلی در ایران است که با کاهش فعالیت مورد نیاز و هزینه‌ها به توسعه کسب‌وکارهای همراهان خود کمک می‌کند.

به عبارت دیگر لاماسو زیرساختی آنلاین جهت اتصال هتل‌ها و مراکز رزروکننده است که مزایایی از جمله حفاظت از اطلاعات، بهبود فرآیند رزرواسیون، زیرساخت امن بانکی، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و عدالت در پرداخت را به ارمغان می‌آورد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت این مجموعه به آدرس www.lamasoo.ir مراجعه نمایید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.