برگزاری جشنواره تابستانی پی‌پاد به صورت هفتگی

هر سه‌شنبه با جوایز نقدی

از ابتدای فصل تابستان، اپلیکیشن «پی‌پاد؛ کیف پول همراه بانک پاسارگاد» جشنواره‌ای هفتگی خود را شروع کرده که هر سه‌شنبه جوایزی نقدی را برای کاربران پلتفرم به همراه دارد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، صبح هر سه‌شنبه پی‌پاد در شبکه اجتماعی خود، کمپینی را تا پایان همان روز (۱۲ شب) معرفی می‌کند و بین شرکت‌کنندگان در کمپین، قرعه‌کشی متفاوتی را برگزار می‌نماید.

مضمون این جشنواره هفتگی تعامل کاربران با اپلیکیشن است؛ به عنوان مثال یک مرتبه قرعه‌کشی بین کسانی که طی روز سه‌شنبه شارژ و بسته اینترنت خریداری کنند، برگزار خواهد شد و در هفته بعدی بین کسانی که عوارض آزادراهی و طرح ترافیک خود را از طریق پی‌پاد پرداخت نمایند.

در کمپین امروز (۲۲ تیر ۱۴۰۰) به بیست نفر از کاربرانی که شارژ موبایل یا بسته اینترنت برای هر اپراتوری خریداری کنند، به قید قرعه معادل با همان مبلغ هدیه تعلق گرفته و در کیف پول‌شان شارژ خواهد شد. در هر نوبت از قرعه‌کشی هفتگی، نوع جوایز متفاوت خواهد بود.

به این ترتیب هر سه‌شنبه کاربران می‌توانند با انجام هر نوعی از تراکنش خواسته شده، در قرعه‌کشی هدایای نقدی پی‌پاد شرکت نمایند. برای اطلاع از شرایط شرکت در این جشنواره و آگاهی از جوایز هر سه‌شنبه به شبکه‌های اجتماعی اپلیکیشن پی‌پاد مراجعه کنید.

گفتنی است پی‌پاد، اپلیکیشنی کاربردی در حوزه فین‌تک به شمار می‌آید که از طریق آن می‌توان اموری مانند کارت به کارت، خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت کرایه تاکسی، مدیریت و فروش سهام عدالت، خرید بلیت قطار بین شهری، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، پرداخت قبوض و … را انجام داد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.