پی‌پاد و مسابقه پیش‌بینی مراحل پایانی یورو ۲۰۲۰

همراه با جوایز ارزنده

اپلیکیشن پی‌پاد به عنوان کیف پول مجازی بانک پاسارگاد، همگام با شور و هیجان پیرامون برگزاری مسابقات یورو ۲۰۲۰ مسابقه‌ای تدارک دیده و برای علاقه‌مندان به دنیای فوتبال جوایزی در نظر گرفته است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، پی‌پاد برای کاربران اپلیکیشن و دنبال‌کنندگان صفحه اجتماعی رسمی این پلتفرم مسابقه پیش بینی مراحل نیمه نهایی و فینال یورو ۲۰۲۰ برگزار می‌کند.

به این ترتیب که از امروز تا پس از شروع مسابقات نیمه نهایی، کاربران می‌بایست در صفحه شبکه اجتماعی پی‌پاد پیش بینی خود از نتیجه دو بازی نیمه نهایی و یک بازی فینال را ثبت کنند و همچنین دوستان‌شان را هم به شرکت در این رقابت دعوت نمایند.

بازی بین دو تیم ایتالیا و اسپانیا امشب ساعت ۲۳:۳۰ و بازی دانمارک و انگلیس فردا ساعت ۲۳:۳۰ برگزار خواهد شد و یکشنبه هفته آینده نیز فینال یورو ۲۰۲۰ برگزار می‌شود.

قرعه کشی پی‌پاد بعد از اتمام مسابقه فینال انجام خواهد شد و هر کسی که سه بازی (دو نیمه نهایی و یک فینال) را صحیح پیش بینی کرده باشد ده میلیون ریال، هر کسی که دو بازی را درست پیش بینی کرده باشد مبلغ پنج میلیون ریال و هر کسی که فقط یک بازی را درست پیش بینی کرده باشد دو میلیون ریال جایزه نقدی دریافت خواهد کرد.

ناگفته نماند که جایزه اصلی هر گروه از شرکت کنندگان به صورت قرعه کشی اهدا خواهد شد و برای حضور در این رقابت می‌بایست حتما صفحه شبکه اجتماعی پی‌پاد را دنبال کرده باشید.

گفتنی است پی‌پاد اپلیکیشنی کاربردی در حوزه فین‌تک به شمار می‌آید که از طریق آن می‌توان اموری مانند کارت به کارت، خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت کرایه تاکسی، مدیریت و فروش سهام عدالت، خرید بلیت قطار بین شهری، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، پرداخت قبوض و … را انجام داد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.