مسابقه رکوردزنی به مناسبت انتشار نسخه جدید کیدزی‌بازی

قابلیت‌های تازه و جایزه‌های هیجان‌انگیز

آپدیت جدیدی برای اپلیکیشن کیدزی‌بازی از راه رسیده که علاوه بر اضافه کردن ویژگی‌ها و امکانات جدید و رفع برخی ایرادات پیشین، پایه‌گذار برگزاری مسابقه رکوردزنی جذابی شده که جوایز دلچسبی برای بچه‌ها تدارک دیده است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد (IC)، با دریافت این بروزرسانی جدید، کاربران کیدزی‌بازی می‌توانند امتیازها و رکوردهای شخصی‌شان در بازی‌های مختلف را در اتاق گفتگوی اپلیکیشن با دوستان به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این به بخش اتاق گفتگوی کیدزی‌بازی، پشتیبان اضافه شده تا از طریق پیام متنی یا صوتی با کاربران در تماس قرار گرفته و تا جای ممکن به سوالات احتمالی پاسخ دهد و مشکلات را نیز برطرف سازد.

ویژگی دیگر این بروزرسانی که باز هم به بخش اتاق گفتگو ارتباط دارد، امکان تعیین مدیر گروه است؛ به این ترتیب که بچه‌ها یکی از نفرات گروه را به انتخاب خودشان می‌توانند به سمت مدیریت گروه اتاق گفتگو منصوب کنند!

به لطف همین آپدیت تازه، کیدزی‌بازی مسابقه‌ای هیجان‌انگیز تدارک دیده تا بچه‌ها بتوانند کنار دوستانشان بیشتر لذت ببرند.

به این ترتیب که کاربران از روز ششم تیر ماه تا یک هفته، هر روز یک بازی منتخب را تجربه کرده و بهترین امتیازاتشان را در اتاق گفتگو به اشتراک می‌گذارند.

از بین تمام شرکت کننده‌ها در مسابقه رکوردزنی، به سه نفر از کسانی که بالاترین امتیاز را کسب کرده‌اند به ترتیب ۱۵۰ هزار تومان، ۸۰ هزار تومان و ۳۰ هزار تومان جایزه نقدی اعطا می‌شود.

کاربران این پلتفرم می‌توانند هم‌اکنون نخستین محصول شهر امن کودک سرزمین هوشمند پاد یعنی کیدزی‌بازی را از طریق کافه بازار به روز رسانی کنند و یا از طریق وب‌سایت کیدزی به آدرس kidzy.land جدیدترین نسخه آن را دریافت نمایند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.