آپدیت نسخه ۳.۲ پلی‌پاد منتشر شد

بهبود تنظیمات موس و کنترلر

تیم توسعه کنسول ابری پلی‌پاد همواره در تلاش هستند تا سطح رضایت کاربران و تجربه گیمینگ این پلتفرم را ارتقا دهند و در همین راستا نسخه جدیدی از پلی‌پاد برای نسخه‌های اندروید، وب و کامپیوتر منتشر شد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد (IC) به نقل از پلی‌مگ، این نسخه جدید که با شماره ۳.۲ شناخته می‌شود، عمدتا بهبود سیستم‌های کنترلی و پخش زنده را در بر داشته و نسخه ۳۲ بیتی را برای کسانی که ویندوز ۶۴ بیتی ندارند نیز ارائه داده است.

در ادامه به تفکیک می‌توانید تغییرات نسخه شماره ۳.۲ پلی‌پاد را مشاهده کنید:

  • بهبود تنظیمات موس و کنترلر در تمامی اپلیکیشن‌ها

برای آن دسته از کاربرانی که در تنظیمات موس دچار مشکل می‌شدند، تغییرات اساسی ایجاد کردیم و ایرادات موس و کنترلر بازی در تمامی اپلیکیشن‌ها به کلی برطرف شده است.

  • اضافه شدن پلی‌مگ

با اضافه شدن پلی‌مگ شما می‌توانید آخرین اخبار بازی‌های روز دنیا را به همراه نقد و بررسی آنها مطالعه کنید. همچنین، در صورتی که اطلاعات کافی در خصوص بعضی از بازی‌های پلی‌پاد را ندارید مطالعه نقد و بررسی بازی‌ها به شما کمک زیادی خواهد کرد.

  • بهبود پخش زنده
  • یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران به آن اشاره کردند، مشکلات در پخش زنده بازی‌ها بود. اعضای تیم پلی‌پاد تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا ایرادات این بخش هم برطرف شده و پخش زنده بازی‌ها با بهترین کیفیت برای شما ممکن شود.
  • بهینه شدن نسخه وب برای مرورگرهای گوشی
  • برای آن دسته از طرفداران پلی‌پاد که از نسخه وب برای مرورگرهای گوشی استفاده می‌کنند این مژده را داریم که نسخه وب پلی‌پاد هم پیشرفت‌های بسیاری داشته تا شما بتوانید با خیال راحت روی گوشی‌های موبایل از وب‌سایت پلی پاد لذت ببرید.
  • ریلیز نسخه ۳۲ بیتی و بهبود نسخه ۶۴ بیتی
  • یکی دیگر از تغییرات ورژن ۳.۲ پلی‌پاد، ریلیز نسخه ۳۲ بیتی و بهبود نسخه ۶۴ بیتی ویندوز است. نسخه ۳۲ بیتی ویندوز پلی‌پاد برای آن دسته از کاربران توسعه داده شد که امکان ارتقا به ویندوز ۶۴ بیتی را نداشتند.

گفتنی است پلتفرم پلی‌پاد در حقیقت محلی برای استریم بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آید که به عنوان یک کنسول آنلاین و مجازی فعالیت می‌کند. به این شکل که کاربر بدون نیاز به تهیه سخت افزار گران قیمت و یا در اختیار داشتن تجهیزاتی خاص، می‌تواند بازی‌های مورد نظرش را تنها از طریق اینترنت و روی کامپیوتر یا موبایل تجربه کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.