پی‌پاد و قرعه کشی آیفون ۱۲

فقط کافی است پی‌پاد داشته باشید!

بعد از تحول بزرگ اپلیکیشن کیپاد و تغییر برند و کاربری آن به پلتفرم «پی‌پاد؛ اپلیکیشن بانک پاسارگاد» نوبت به نخستین قرعه کشی بزرگ آن رسیده که برای تمام کاربران شانس برنده شدن یک دستگاه آیفون ۱۲ را در پی دارد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد (IC)، تمام کسانی که نسخه جدید اپلیکیشن پی‌پاد را از طریق هر بستری دانلود و روی تلفن‌های هوشمند خود نصب کنند و در آن حساب کاربری بسازند، یا نسخه قبلی کیپاد را به نسخه جدید پی‌پاد آپدیت کنند در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

این رویداد در تاریخ شنبه ۲۲ خرداد ماه برگزار خواهد شد و تمام کاربران تا زمان ذکر شده فرصت دارند تا پی‌پاد داشته باشند و شانس خود برای برنده شدن یک دستگاه آیفون ۱۲ را محک بزنند.

این اپلیکیشن از طریق بسترهای کافه بازار، مایکت، چهارخونه، گوگل پلی و وب‌سایت پی‌پاد برای موبایل‌های اندرویدی و از طریق لینک مستقیم داخل سایت برای iOS قابل دانلود است.

پی‌پاد به منظور جایگزینی برای عموم اپلیکیشن‌های پرداخت آنلاین، طراحی شده است. به طوری که نیاز به نصب اپلیکیشن‌های تک کاربردی برای کارهای روزانه از قبیل کارت به کارت، خرید شارژ و بسته، پرداخت کرایه و …. را مرتفع کند.

از جمله امکانات و خدمات پی‌پاد می‌توان به پرداخت عوارض پارک حاشیه‌ای، خرید اینترنت و شارژ همراه، صدور کارت شهروندی، پرداخت کرایه تاکسی، مدیریت و فروش سهام عدالت، خرید بلیت سینما، خرید اشتراک تلویزیون اینترنتی آیو، خرید بلیت قطار بین شهری، استعلام و پرداخت خلافی، پرداخت قبوض و … اشاره کرد.

گفتنی است پلتفرم اپلیکیشن بانک پاسارگاد در اسفند ۱۳۹۶ (با نام تجاری کیپاد) بر بستر سرزمین هوشمند پاد و با مشارکت مستقیم بانک پاسارگاد و شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد توسعه یافت و اکنون با رنگ و نام جدید خود یعنی پی‌پاد شناخته می‌شود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.