آپدیت جدید اپلیکیشن کیدزی‌بازی منتشر شد

با کلی اتفاق جدید

مدتی پیش اپلیکیشن «کیدزی‌بازی» به عنوان اولین محصول شهر امن کودک کیدزی متعلق به سرزمین هوشمند پاد بر بستر کافه بازار منتشر شد و حالا نوبت به آپدیت جدیدی رسیده که اتفاقاتی نو و تغییراتی مثبت به همراه دارد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد (IC)، به لطف این به روز رسانی جدید، اتاق گفتگوی اپلیکیشن کیدزی‌بازی که پیش از این با مشکلاتی جزئی همراه بود و بازخوردهایی از سوی کاربران دریافت کرد، به طور کامل از نو بازسازی شده و تمام ایراداتش برطرف شده است.

ضمن اینکه بسیاری امکانات جدید نیز به آن اضافه شده و کاربران با دست بازتری می‌توانند با دوستانشان ارتباط برقرار کنند.

علاوه بر این امکان ویرایش در بخش پروفایل و انتخاب اسم، سن و تصاویر آواتار مطابق با سلیقه خود کودکان نیز به نسخه جدید اپلیکیشن کیدزی‌بازی اضافه شده است.

کاربران این پلتفرم می‌توانند هم‌اکنون نخستین محصول شهر امن کودک سرزمین هوشمند پاد یعنی کیدزی‌بازی را از طریق کافه بازار به روز رسانی کنند و یا از طریق وب‌سایت کیدزی به آدرس kidzy.land جدیدترین نسخه آن را دریافت نمایند.

گفتنی است تمامی محتوای به کار رفته در این محصول، اعم از محتوای بازی‌ها، لحن متون توضیحی، طراحی و ساختار گرافیکی محصول و… برای ارتباط موثر با کودک،‌ تحت نظارت و تایید مستقیم گروه روانشناسی قرار گرفته است.

تاکنون بیش از ۵۰ بازی در این اپلیکیشن به صورت رایگان منتشر و در اختیار کودکان قرار گرفته است و به مرور بازی‌های بیشتری بر اساس سلیقه و درخواست آنها اضافه خواهد شد.

ناگفته نماند که کودکان می‌توانند مقدار موجود در کیف پول و قلک خود را نیز مشاهده کنند که به زودی در نسخه‌های آینده امکانات جذاب و ویژه‌ای برای استفاده از کیف پول خود را خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.