رویداد ملی گام دوم با حمایت پادیوم برگزار شد

تخصیص ۲۰ میلیون تومان اعتبار پادیومی به استارتاپ‌ها

رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با حمایت هلدینگ فناپ و پلتفرم پادیوم به نمایندگی از سرزمین هوشمند پاد برگزار و طی این رویداد، به بیش از ۵۰۰ استارتاپ شرکت‌کننده، اعتبار پادیومی اعطا شد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، در چهلمین سال تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، با حضور هزار گروه پژوهشی و زیرساخت، هزار ایده و استارتاپ و هزار شرکت فناور و خلاق، رویداد گام دوم از ۸ الی ۱۱ خرداد در مصلی امام خمینی برگزار شد.

بازارچه API پادیوم در راستای ماموریت خود، یعنی حمایت از ایده‌ها و استارتاپ‌های نوپا، مبلغ ۲۰ میلیون تومان اعتبار پادیومی را به ۵۰۰ استارتاپ شرکت‌کننده در رویداد تخصیص داد.

این اعتبار از زمان ثبت‌نام و از زمان درخواست، برای استفاده از خدمات پادیوم مثل سرویس‌های بانکداری باز بانک پاسارگاد، خدمات پرداختی و درگاه، حساب دیجیتال، تسویه و بازگشت وجه، سرویس‌های احراز هویت، هوش مصنوعی، تطبیق چهره، تبدیل صوت و متن، ارسال مرسوله و … به مدت شش ماه برای استارتاپ‌های انتخاب‌شده قابل استفاده خواهد بود.

پادیوم در زمینه حمایت از رویدادها و ایده‌های تازه پیشینه درخشانی داشته و طی چند ماه اخیر از پویش ملی چهار در چهار و هدیه دانایی نیز پشتیبانی کرده است.

علاقه‌مندان جهت آشنایی بیشتر با بازارچه API پادیوم و زمینه‌های خدمات‌رسانی آن، می‌توانند به وب‌سایت پادیوم مراجعه کنند.

گفتنی است پادیوم، بازارچه‌ای برای رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی (API) و خدمات دیجیتال در سرزمین هوشمند پاد است که از طریق آن کسب‌وکارها می‌توانند از سرویس‌ها و خدمات و محصولات مختلف آماده و ارائه شده استفاده کرده و امور برنامه‌نویسی و توسعه فنی خود را تسهیل کنند. API به طور خلاصه رابطی بین یک کتابخانه یا سیستم عامل و برنامه‌هایی است که از آن تقاضای سرویس دارند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.