پرواز پرنده قصه‌گو در شهر «کیدزی»

کودکان صاحب یک اپلیکیشن جدید شدند

اپلیکیشن قصه‌گوی «پرنده» در دسترس قرار گرفت تا خانواده‌های ایرانی با خیال راحت بتوانند کودکان خود را با دنیای داستان‌ها آشنا کنند. به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، این اپلیکیشن سرویس کتاب و قصه صوتی کودک است که توسط «شهر امن و هوشمند کودک کیدزی» و با صدها داستان متنوع منتشر شده و این امکان را به وجود می‌آورد تا خانواده‌ها متناسب با شخصیت و علاقه فرزندانشان قصه انتخاب کنند.

اپلیکیشن «پرنده» شامل داستان‌های کلاسیک و مدرن است و سنین مختلفی می‌توانند از محتوای آن استفاده کنند. از طرفی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایش این است که قصه‌ها بصورت مجزا تصویر‌سازی شده و جذابیت زیادی را برای کودکان شکل می‌دهند.

محصولات کیدزی طوری طراحی می‌شوند که کودکان بتوانند آسان و بدون نیاز به کنترل بزرگسالان از آنها استفاده کنند و «پرنده» نیز از این قابلیت برخوردار است؛ همچنین هیچ‌گونه محتوای تبلیغاتی‌ در این اپلیکیشن وجود ندارد.

پیش از این دو اپلیکیشن «همبازی» و « ویدزی» نیز با محوریت‌های بازی و محتوای انیمیشن کودکان توسط «شهر امن و هوشمند کودک کیدزی» منتشر شده بودند تا تجربه‌ی امن دیجیتالی کودکان قدمی به واقعیت نزدیک شود.

فعلاً نسخه‌ اندرویدی اپلیکیشن «پرنده» طراحی شده و خانواده‌ها می‌توانند از طریق گوگل‌پلی یا کافه‌بازار بصورت رایگان آن را دانلود کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.