آغاز ارائه سرویس‌های «لاماسو» در جزیره قشم

رزرواسیون هتل در خلیج فارس

قرارداد همکاری سرویس‌هایِ «راهکار رزرواسیون هتلی لاماسو»، با چندین هتل در جزیره قشم منعقد گردید.

پیرو برنامۀ توسعه و گسترش فعالیت‌های راهکار رزرواسیون هتلی لاماسو در هتل‌های سراسر کشور، این بار طی جلساتی در جزیره قشم، ارائه این راهکار بین هتل‌های بالای ۳ ستاره در کشور صورت گرفت که منجر به امضای قرارداد با چندین هتل در خطۀ خلیج فارس شد.

لاماسو در صدد است همانند دیگر نقاط کشور، ترتیب سفر به منطقۀ خلیج فارس و ارائه خدمات در هتل‌های جزیره قشم را بیش از پیش تسهیل کرده و مطابق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تمام فرآیند رزرو هتل در جزیره قشم از طریق پلتفرم لاماسو و به ساده‌ترین شکل ممکن صورت گیرد.

به گزارش «واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد»، طی دیدارهایی که مدیرعامل لاماسو و مدیر کسب‌وکار حوزۀ گردشگری «سرزمین هوشمند پاد» با جامعۀ هتل‌داران جزیره قشم برگزار کردند، وضعیت همکاری فی‌مابین، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت. طی این دیدارها قراردادی بین همکاران سرزمین هوشمند پاد و هتل‌داران قشم به امضاء رسید. در این قرارداد، ارائه سرویس‌های پلتفرم رزرواسیون هتلی لاماسو در خانواده «هتل‌های فولتون قشم»، «هتل آوینار» و چند هتل دیگر آغاز شد.

علاوه بر این، طرح‌های گردشگری جدیدی نیز مورد بحث قرار گرفت که در آیندۀ نزدیک فارغ از حوزۀ هتل‌داری، توسط «زیست‌بوم پاد» به مرحلۀ طرح و اجرا خواهد رسید.

گفتنی است «لاماسو»، بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده راهکارهای رزرواسیون برخط هتلی در ایران است که با کاهش فعالیت مورد نیاز و هزینه‌ها، به توسعۀ کسب‌وکارهای همراهان خود کمک می‌کند.

راهکار رزرواسیون هتلی لاماسو، در واقع استفاده از راهکارهای ارتباطی تمام برخط است که در فضای گردشگری فعلی کشور، نیاز مبرمی بدان حس می‌شود. استفاده از این راهکار، سبب افزایش دقت و سرعت شده و کاهش بار کاری نیروی انسانی را به همراه دارد.

علاقه‌مندان ‌می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت این مجموعه به آدرس lamasoo.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.