رفع مشکل نسخه iOS «پی‌پاد» با به‌روزرسانی جدید

خطای PayPod is no longer available را برطرف کنید

کاربران سیستم عامل iOS و صاحبان موبایل‌های آیفون که از اپلیکیشن «پی‌پاد» استفاده می‌کنند و طی روزهای اخیر با مشکل اجرا نشدن برنامه و بروز خطای «PayPod is no longer available» مواجه هستند، می‌توانند این موضوع را با دریافت نسخه جدید برطرف کنند.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، طی روزهای اخیر برخی از کاربران نسخه iOS اپلیکیشن پی‌پاد موفق نشده‌اند این برنامه را به درستی روی موبایل یا تبلت خود اجرا کنند.

عمده این کاربران با کلیک روی آیکون پی‌پاد با پیغام «Paypod is no longer available» به معنای «پی‌پاد دیگر در دسترس نیست» مواجه شده‌اند و به هیچ عنوان نتوانسته‌اند اپلیکیشن را راه‌اندازی کنند.

این اتفاق احتمالاً به خاطر برخی مشکلات هم‌گام‌سازی نرم‌افزارهای ایرانی با اپ‌استور اپل رخ داده که تاکنون بارها گریبان سایر اپلیکیشن‌های فارسی‌زبان را نیز گرفته است.

برای رفع این مشکل و امکان اجرای مجدد پی‌پاد روی iOS، کاربران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این اپلیکیشن به آدرس www.pay-pod.ir جدیدترین نسخه از پی‌پاد که با شماره ۶.۱.۹ در دسترس است را به طور مستقیم دانلود و روی آیفون خود به‌روزرسانی کنند.

چنانچه در فرآیند به‌روزرسانی مشکلی بوجود آمد، توصیه می‌شود نسخه پیشین پی‌پاد را از روی موبایل خود حذف کرده و سپس نسخه جدید را از نو نصب کنید.

گفتنی است مدتی پیش به‌روزرسانی تازه‌ای برای کاربران اندرویدی پی‌پاد نیز منتشر شد که ضمن رفع برخی مشکلات گزارش شده و بهبود عملکرد، قابلیت‌ها و امکانات تازه‌ای نیز ارائه کرده است.

پی‌پاد اپلیکیشنی کاربردی در حوزه فین‌تک به شمار می‌آید که از طریق آن می‌توان اموری مانند کارت به کارت، خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت کرایه تاکسی، مدیریت و فروش سهام عدالت، خرید بلیت قطار بین شهری، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، پرداخت قبوض و … را انجام داد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.